مانگا Kusuriya no Hitorigoto: Maomao no Koukyuu Nazotoki Techou وارد وقفه شد

مانگا Kusuriya no Hitorigoto: Maomao no Koukyuu Nazotoki Techou وارد وقفه شد

وبسایت رسمی مانگا Sunday Webry از Shogakukan روز دوشنبه در خبری رسمی اعلام کرد که مانگا "Kusuriya no Hitorigoto: Maomao no Koukyuu Nazotoki Techou" به خاطر مرخصی زایمان طراح این اثر برای مدتی متوقف خواهد شد. این مانگا که اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد از زمان انتشارش مورد استقبال زیادی قرار گرفته است. 

Kurata در ماه ژانویه صاحب فرزند شد، قصد دارد کار روی این مانگا را تابستان امسال دوباره شروع کند.

هنوز تاریخ دقیق بازگشت این مانگا به طور رسمی اعلام نشده است، اما طرفداران می‌توانند منتظر خبرهای بیشتر در این مورد باشند.

Kusuriya no Hitorigoto: Maomao no Koukyuu Nazotoki Techou


مانگا Kusuriya no Hitorigoto: Maomao no Koukyuu Nazotoki Techou به نویسندگی Natsu Hyuuga و طراحی Minoji Kurata، برای اولین بار در تاریخ 19 آگوست 2017 (28 مرداد 1396) در مجله Sunday Gene-X منتشر شده است.

Shogakukan اولین جلد گردآوری شده از این مانگا را در فوریه 2018 و جلد هجدهم را در 19 مارس منتشر کرد.

Kusuriya no Hitorigoto: Maomao no Koukyuu Nazotoki Techou


خلاصه داستان این مانگا:

در سرزمینی شرقی، امپراطوری قدرتمندی وجود داشت که توسط امپراطور اداره میشد. همسران و خدمتکاران زن امپراطور در قصری بزرگ به نام Hougong زندگی میکردند. Maomao، دختری ساده و بی‌ادعا، در کنار پدر عطار خود در شهری معمولی بزرگ شده بود. او هرگز فکر نمیکرد که سرنوشت او به کاخ امپراطوری گره بخورد، تا اینکه روزی توسط افراد ناشناسی ربوده و به عنوان خدمتکار به Hougong فروخته شد.

اخبار
154
1
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.