مانگا Vampire Dormitory در ماه ژوئن به پایان میرسد

مانگا Vampire Dormitory در ماه ژوئن به پایان میرسد

شماره ژوئن مجله Nakayoshi از Kodansha روز شنبه در خبری رسمی اعلام کرد که چپتر آخر مانگا "Vampire Dormitory" در شماره جولای این مجله منتشر خواهد شد.

این مجله در ادامه اعلام کرد تاریخ ارسال دقیق این چپتر آخر در 3 ژوئن 2024 (14 خرداد 1403) خواهد بود.

مانگا Vampire Dormitory برای اولین بار توسط Ema Tooyama مانگاکا این اثر، در تاریخ 2 اکتبر 2018 (10 مهر 1397) در مجله Nakayoshi منتشر شد. این مانگا از 20 آگوست 2019 توسط Kodansha Comics به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد.

Kodansha دوازدهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در تاریخ 13 نوامبر و جلد سیزدهم را در ماه مارس منتشر کرد.

Vampire Dormitory


این مانگا همچنین الهام بخش یک انیمه تلوزیونی درحال پخش با عنوان "Vampire Dormitory" میباشد که قسمت اول آن در 7 آپریل (19 فروردین) در ژاپن به نمایش در آمد. همچنین شرکت Crunchyroll طبق اعلام خود این انیمه را در آمریکای شمالی، آمریکای مرکزی، آمریکای جنوبی، اروپا، آفریقا، اقیانوسیه، خاورمیانه و هند پخش میکند.

این انیمه تلوزیونی در ژانر ماوراء طبیعی ، عاشقانه ، خون آشام ، شوجو ، مبدل پوشی، توسط استودیو Studio Blanc درحال ساخت میباشد.

Vampire Dormitory


خلاصه داستان این انیمه:

یاماموتو میتو مردی زیباست، چنان زیبا که زنان هرروزه برای دیدنش به رستوران محل کارش هجوم می‌برند. وقتی صاحب رستوران از این وضعیت به ستوه می‌آید، میتو را اخراج کرده و او را بی‌خانمان می‌کند. مدت کمی بعد، میتو به‌طور اتفاقی وارد کافه‌‌ای می‌شود و دستش توسط شیشه‌ای شکسته زخم می‌شود. مردی عجیب به نام سائوتومه روکا را به گوشه‌ای برده تا فرضا زخم را پانسمان کند، ولی در عوض خون میتو را می‌لیسد و قبل از اینکه از میتو بخواهد آنجا را ترک کند به او می‌گوید که خونش چه مزه افتضاحی دارد. در ادامه آن‌شب، میتو تصادفا از روی سقف ساختمانی سُر می‌خورد و توسط روکا نجات داده می‌شود که هویت خود را به‌عنوان خون‌آشام آشکار می‌کند. روکا توضیح می‌دهد که خون مردان مزه افتضاحی می‌دهد و مزه خون کسی که به او عشق ورزیده نشده حتی از آن‌هم بدتر است. گرچه روکا نمی‌تواند از خون دختران بنوشد، بنابراین به دنبال پسری زیبا می‌گشته تا برده‌ی او بشود. او این وظیفه را به میتو پیشنهاد می‌دهد تا در عوضش روکا خونش را به "تکامل" برساند. میتو پیشنهاد را قبول کرده و همراه روکا مشغول به زندگی در خوابگاه پسرانه آکادمی هیجیریگائوکا می‌شود. گرچه تمام این ماجرا تنها یک مشکل دارد... اینکه میتو در واقع دختر است!

اخبار
216
0
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.