تاریخ پخش انیمه Boku no Tsuma wa Kanjou ga Nai مشخص شد

تاریخ پخش انیمه Boku no Tsuma wa Kanjou ga Nai مشخص شد

وبسایت رسمی انیمه تلوزیونی (Boku no Tsuma wa Kanjou ga Nai) My Wife Has No Emotion روز پنجشنبه در خبری رسمی تاریخ پخش دقیق این انیمه را فاش کرد. این وبسایت همچنین در ادامه این خبر از پوستر جدیدی برای این انیمه رونمایی و چن تن از بازیگران جدید تازه ملحق شده به انیمه را معرفی کرد.

این انیمه تلوزیونی قرار است در تاریخ 2 جولای 2024 (12 تیر 1403) در ژاپن از کانال Tokyo MX به نمایش در بیاید. این انیمه سپس توسط کانال های MBS و BS Asahi پخش خواهد شد.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Boku no Tsuma wa Kanjou ga Nai


بازیگران جدید معرفی شده، عبارتند از:

Yoshino Aoyama در نقش Akari Kosugi

Yū Serizawa در نقش Super Mina

بازیگرانی که حضور آنها از قبل تایید شده بود:

Toshiyuki Toyonaga در نقش Takuma 

Konomi Inagaki در نقش Mina 

و...

انیمه تلوزیونی Boku no Tsuma wa Kanjou ga Nai در ژانر کمدی , سینن , عاشقانه , علمی تخیلی، توسط استودیو Tezuka Productions درحال ساخت میباشد.

برخی از دست اندرکارانی که اسامی آنها در ساخت این انیمه اعلام شده، شامل:

کارگردان: Fumihiro Yoshimura

فیلمنامه نویس: Mitsutaka Hirota

مدیر فیلمبرداری: Yoshie Itō

تدوین: Yuri Tamura

کارگردانی صدا: Takumi Itō

و...

Boku no Tsuma wa Kanjou ga Nai


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Jiro Sugiura مانگاکا این اثر، در تاریخ 5 آگوست 2019 (14 مرداد 1398) در مجله Comic Flapper منتشر شده است. این مانگا از 21 سپتامبر 2021 توسط Seven Seas Entertainment به زبان انگلیسی با عنوان My Wife Has No Emotion درحال انتشار میباشد.

Kadokawa هفتمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در اکتبر 2023 منتشر کرد. همچنین Seven Seas Entertainment جلد پنجم مانگا را در آگوست 2023 منتشر کرد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Takuma مرد مجردی است که فقط کار میکنه و به خونه برمی‌گرده.او که از انجام کارهای خونه خیلی خسته میشه تصمیم می‌گیره یه ربات برای آشپزی و نظافت بگیره. رباته که اسمش "Mina-chan" هست انقدر خوب کار می‌کنه که Takuma به شوخی می‌گه باید زنش بشه. Mina حرف Takuma رو جدی می‌گیره و کم کم با هم صمیمی‌تر می‌شن و کارای بیشتری رو با هم انجام می‌دن، مثلاً میرن بیرون پیک‌نیک.
Takuma با گذشت زمان عاشق Mina می‌شه، اما یه سوال توی ذهنش هست: "آیا یه انسان و یه ربات می‌تونن یه رابطه‌ی عادلانه و عاشقانه داشته باشن؟"


دانلود انیمه Boku no Tsuma wa Kanjou ga Nai (به محض انتشار)

اخبار
192
0
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.