مانگا Kidou Senshi Gundam: Battle Operation Code Fairy در 24 می به پایان میرسد

مانگا Kidou Senshi Gundam: Battle Operation Code Fairy در 24 می به پایان میرسد

شماره ژوئن مجله Gundam Ace از Kadokawa روز یکشنبه در خبری رسمی فاش کرد که مانگا (Kidou Senshi Gundam: Battle Operation Code Fairy) Mobile Suit Gundam: Battle Operation Code Fairy در شماره بعدی این مجله بصورت رسمی به پایان میرسد.

شماره بعدی این مجله قرار است در تاریخ 24 می (4 خرداد 1403) ارسال شود.

مانگا (Kidou Senshi Gundam: Battle Operation Code Fairy برای اولین بار توسط Shuuei Takagi مانگاکا این اثر، در تاریخ 24 دسامبر 2021 (3 دی 1400) در مجله Gundam Ace منتشر شد. این مانگا اقتباسی از یک بازی ویدیو در همین عنوان میباشد که بر روی پلتفرم های PlayStation 5 و PlayStation 4 در دسترس میباشد.

Kadokawa اولین جلد گردآوری شده از این مانگا را در جولای 2022 و جلد سوم را در 26 سپتامبر منتشر کرد.

Kidou Senshi Gundam: Battle Operation Code Fairy


خلاصه داستان این مانگا:

وقتی که جنگ یک ساله دیگه داشت تموم میشد و معلوم بود که جبهه آمریکای شمالی شکست میخوره، زنی به اسم Kycillia Zabi یه گروه مخفی از سربازهای زبده رو تشکیل داد که با ربات‌های جنگی می‌جنگیدن. چون همه اعضای این گروه زن بودن، بعداً بهشون لقب "Noisy Fairy" رو دادن. Fairies توی نبردهای زیادی شرکت کردن و خیلی مشهور شدن. اونا مثل خواهر و برادر با هم صمیمی بودن و هیچ قدرتی نمیتونست شکستشون بده. وقتی که فدراسیون یه گروه ویژه به اسم "Witch Hunt Squadron" رو فرستاد که Fairies رو نابود کنه، Fairies با شجاعت باهاشون جنگیدن و از خودشون دفاع کردن.

اخبار
113
0
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.