مانگا Mobile Suit Gundam Thunderbolt وارد وقفه شد

مانگا Mobile Suit Gundam Thunderbolt وارد وقفه شد

دهمین شماره امسال مجله Big Comic Superior از Shogakukan روز شنبه در خبری فاش کرد که مانگای (Kidou Senshi Gundam Thunderbolt) Mobile Suit Gundam Thunderbolt وارد یک وقفه کوتاه مدت شده است و قرار در شماره چهاردهم این مجله انتشار دوباره خود را از سر بگیرد.

شماره چهاردهم این مجله در تاریخ 28 ژوئن (8 تیر 1403) منتشر خواهد شد.

این مانگا قبلا چندین بار به علت های مختلف وقفه خورده بود. در سپتامبر 2018 به دلیل Tenosynovitis در مچ دست (التهاب اطراف تاندون ها) Yasuo Ohtagaki مانگاکا این اثر، مانگا در حالت وقفه قرار گرفت و سپس در دسامبر 2018 دوباره از سر گرفته شد. Yasuo بعد از این اتفاق اعلام کرد که سبک نقاشی خود را تغییر خواهد داد تا وضعیت دست چپش بدتر نشود. 

همچنین این مانگا در دسامبر 2022 وارد یک وقفه 2 ماهه و در ژانویه یک وقفه کوتاه مدت داشت.

Kidou Senshi Gundam Thunderbolt


مانگا Kidou Senshi Gundam Thunderbolt برای اولین بار در تاریخ 23 مارس 2012 (4 فروردین 1391) توسط Yasuo Ohtagaki، در مجله Big Comic Superior منتشر شد. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Mobile Suit Gundam Thunderbolt توسط VIZ Media توسط VIZ Signature از 15 نوامبر 2016 درحال انتشار میباشد.

همچنین Shogakukan Asia از 22 آپریل 2015 این مجموعه را به زبان انگلیسی در منطقه آسیای جنوب شرقی منتشر میکند.

Shogakukan بیست و سومین جلد کتاب گردآوری شده را در 29 فوریه ارسال کرد.

Kidou Senshi Gundam Thunderbolt


خلاصه داستان این مانگا:

در قرن جهانی  جمعیت بشر خیلی زیاد شده و مردم مجبور شدن به فضا برن. اکنون سال 079 هست و یه گروه از مستعمرات که از زمین خیلی دورن، به اسم "Side 3"، اعلام استقلال میکنن و با یه اسم جدید به اسم "دولت Zeon" علیه حکومت زمین شورش میکنن.
الان تقریباً یه ساله که جنگ شروع شده و یه نبرد خیلی وحشتناکی توی "ناحیه Thunderbolt" در حال وقوعه. این ناحیه یه قسمت از فضا هست که پر از لاشه کشتی‌های جنگی و مستعمرات فضاییه که توی جنگ نابود شدن. توی این نبرد، "Earth Federation Forces" می‌خوان این ناحیه رو از دست "دولت Zeon" دربیارن.

اخبار
86
0
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.