ساخت فصل سوم انیمه Arknights تایید شد | همراه تریلر

ساخت فصل سوم انیمه Arknights تایید شد | همراه تریلر

وبسایت رسمی فرنچایز "Arknights" روز شنبه در طی خبری رسمی اعلام کرد ساخت فصل سوم این انیمه تلوزیونی با عنوان "Arknights: Rise from Ember" تایید شده است. این وبسایت همچنین در ادامه از تریلری برای معرفی فصل جدید به همراه پوستری رسمی از آن رونمایی کرد.


پوستر رسمی منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Arknights: Rise from Ember


فصل اول این فرنچایز با عنوان با عنوان "Arknights: Reimei Zensou" برای اولین بار در 29 اکتبر 2022 (7 آبان 1401) در کانال TV Tokyo به نمایش درآمد و با 8 قسمت در تاریخ 17 دسامبر 2022 (26 آذر 1401) به پایان رسید. شرکت Crunchyroll این انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن، پخش کرد.

سپس فصل دوم با عنوان "Arknights: Fuyukomori Kaerimichiدر تاریخ 7 اکتبر 2023 (15 مهر 1402) در کانال TV Tokyo به نمایش در آمد. سپس این انیمه در کانال های TV Osaka، BS11 و Animax منتشر شد.

همانند فصل جدید، هردو فصل قبلی این فرنچایز در ژانر فانتزی و اکشن، توسط استودیو Yostar Pictures ساخته شده بود.

Arknights: Fuyukomori Kaerimichi


این سری تلوزیونی اقتباسی از بازی در همین عنوان میباشد که توسط دو استودیو چینی Montagne و Hypergryph در ماه می 2019 در چین عرضه شده است. شرکت Yostar بعدا این بازی را در سراسر جهان در ژانویه سال 2020 عرضه کرد.

این بازی همچنین از سال 2019 چندین ویدیوی تبلیغاتی متحرک و یک انیمیشن کوتاه نه دقیقه ای "Holy Knight Light" در دسامبر 2021 به مناسبت اولین سالگرد بازی الهام گرفته است.


دانلود انیمه Arknights: Rise from Ember (به محض انتشار)

اخبار
269
0
4 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.