مانگا Moekare wa Orange-iro در خرداد ماه از سر گرفته خواهد شد

مانگا Moekare wa Orange-iro در خرداد ماه از سر گرفته خواهد شد

شماره ژوئن مجله Dessert از Kodansha روز چهارشنبه درخبری منتشر شده فاش کرد که مانگای (Moekare wa Orange-iro) My Boyfriend in Orange در شماره بعدی این مجله در تاریخ 24 می (4 خرداد 1403) دوباره از سر گرفته خواهد شد.

این مانگا در آگوست 2022 به دلیل عمل زایمان مورد انتظار Tamashima مانگاکا این اثر، در آن پاییز متوقف شد. Tamashima قصد داشت ادامه مانگا را در زمستان همان سال ادامه بدهد اما تا به امروز به تعویق افتاد.

مانگا Moekare wa Orange-iro برای اولین بار در تاریخ 24 می 2016 (4 خرداد 1395) توسط Non Tamashima مانگاکا این اثر، در مجله Dessert منتشر شد. این مانگا از 26 دسامبر 2017 به صورت دیجیتالی و به زبان انگلیسی با عنوان My Boyfriend in Orange توسط Kodansha Comics USA درحال انتشار میباشد.

Kodansha سیزدهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در جولای 2022 ارسال کرد. Kodansha USA جلد سیزدهم را به زبان انگلیسی در ژانویه 2023 منتشر کرد.

این مانگا همچنین الهام بخش یک فیلم لایو اکشن بود که در جولای 2022 اکران شد. این فیلم در آخر هفته افتتاحیه خود در رتبه چهارم قرار گرفت.

Moekare wa Orange-iro


خلاصه داستان این مانگا:

Asaki بعد از مرگ پدرش، مجبور شد به مدرسه‌ای جدید برود. اما او به هیچ وجه نمی‌توانست با این محیط جدید کنار بیاید. یک روز که از غم و تنهایی خسته شده بود، برای سیگار کشیدن به پشت بام مدرسه رفت. ناگهان، چشمش به مرد آتش‌نشانی افتاد که برای تمرین آتش‌سوزی به مدرسه آمده بود. Asaki از خجالت سرخ شد و نمی‌دانست کجا را نگاه کند. انگار این همه بدشانسی برای او کافی نبود که حالا باید توسط همان پسر، جان اون نجات داده میشد!

اخبار
179
0
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.