مانگا Tensei shitara Slime Datta Ken: Mamono no Kuni no Arukikata بدلیل سلامتی مانگاکا پیش از موعد به پایان میرسد

مانگا Tensei shitara Slime Datta Ken: Mamono no Kuni no Arukikata بدلیل سلامتی مانگاکا پیش از موعد به پایان میرسد

اکانت رسمی توییتر مجله Micro Magazine روز سه شنبه در طی خبری رسمی اعلام کرد که مانگای (Tensei shitara Slime Datta Ken: Mamono no Kuni no Arukikata) That Time I Got Reincarnated as a Slime: The Ways of the Monster Nation زودتر از تایمی که گفته شده بود به پایان میرسد.

شرکت Micro Magazine اعلام کرد علت این پایان به دلیل سلامتی Shou Okagiri، مانگاکا این اثر میباشد. همچنین این شرکت اظهار داشت که تلاش هایی برای از سرگیری انتشار آن صورت گرفته، اما از سرگیری و دوباره سریال سازی آن کار بسیار دشواری میباشد.

این مانگا همچنین در حال وقفه بود و برنامه‌هایی برای از سرگیری دوباره آن در سال 2022 وجود داشت.

مانگا Tensei shitara Slime Datta Ken: Mamono no Kuni no Arukikata برای اولین بار توسط Shou Okagiri مانگاکا این اثر، در تاریخ 28 جولای 2016 (7 مرداد 1395) در مجله Comic Ride منتشر شد. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان That Time I Got Reincarnated as a Slime: The Ways of the Monster Nation توسط شرکت Yen Press از 21 جولای 2020 درحال انتشار میباشد.

Tensei shitara Slime Datta Ken: Mamono no Kuni no Arukikata


خلاصه داستان این مانگا:

با وجود تمام نوآوری‌هایش، پادشاهی Tempest که توسط ارباب اهریمنی Rimuru تأسیس شده، برای مسافرانی مانند Framea، دختر رئیس قبیله Rabbitfolk، بهشت واقعی است. Framea همیشه علاقه‌ای به ماجراجویی، ذهنی کنجکاو و استعدادی در کشف و شناسایی جدیدترین و بهترین چیزهایی که دنیا ارائه می‌کند، داشته است! دفترچه یادداشت او همیشه باز است و آماده است تا هر لذتی را که با سه ستاره ارزش‌گذاری میکند، ثبت کند. بنابراین، زمانی که خود Rimuru به Framea مأموریت فهرست‌بندی جاذبه‌های منطقه را می‌دهد، کار سختی پیش روی اوست – و ستاره‌های زیادی برای اهدا کردن وجود دارد!

اخبار
801
12
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.