فصل دوم سریال لایو اکشن One Piece در سال 2025 با نویسنده جدیدی منتشر می‌شود.

فصل دوم سریال لایو اکشن One Piece در سال 2025 با نویسنده جدیدی منتشر می‌شود.

اقتباس لایو اکشن مورد انتظار نتفلیکس از مانگای One Piece اثر Eiichiro Oda قرار است در سال 2025 برای فصل دوم خود بازگردد. جو تراچ، تهیه‌کننده اجرایی مشترک، با پیوستن به تیم خلاقیت، به عنوان نویسنده، تهیه‌کننده اجرایی و سرپرست مشترک سریال در کنار مت اوونز فعالیت خواهد کرد.

فیلمبرداری فصل دوم لایو اکشن One Piece قرار است از ژوئن 2024 آغاز شود. تراچ با ابراز اشتیاق برای پیوستن به تیم One Piece، به تحسین خود از دنیاسازی خلاقانه ایichiro Oda و دستاوردهای چشمگیر اقتباس لایو اکشن تاکنون اشاره کرد. «من این شانس را داشته‌ام که روی اقتباس‌های بزرگی از چندین مجموعه محبوب کار کنم، و هیچکدام به بزرگی و محبوبیت One Piece نیستند. من طرفدار پر و پا قرص تخیل باورنکردنی اودا-سان هستم و از چیزی که تیم لایو اکشن در فصل اول خلق کردند، شگفت‌زده شدم. بنابراین، رویای من و خوشحالی بزرگیه که در حالی که Going Merry وارد خط بزرگ (Grand Line) می‌شود تا فصل دومی حتی عظیم‌تر را بسازد، به آن‌ها ملحق شوم.» در پاسخ به اضافه شدن تراچ به تیم، اوونز ابراز اطمینان کرد که مشارکت تراچ سریال را به سطح بالاتری خواهد برد.

«جو انبوهی از شور و شوق و تجربه را به فصل دوم ما آورده است که به ما کمک می‌کند One Piece را به ارتفاعات جدیدی برساند. ما فوق‌العاده خوش‌شانس هستیم که او را به‌عنوان یکی از کاپیتان‌های این کشتی داریم. بهترین خدمه روی دریاها بزرگ‌تر می‌شود!»

اقتباس لایو اکشن نتفلیکس از مانگای One Piece در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۲۳ منتشر شد.

بازیگران این سریال عبارتند از:

  1. اینیاکی گودویدر نقش مانکی دی. لوفی
  2. امیلی راد در نقش nami
  3. ماکنيو در نقش رورونوا زورو
  4. جیکوب رومرو گیبسون در نقش Usopp
  5. تاز اسکایلر در نقش Sanji
  6. کلتون اوسوریو در نقش لوفی جوان

علاوه بر این بازیگران:

  1. پیتر گادیوت در نقش Shanks
  2. مورگان دیویس در نقش Koby
  3. ایلیا ایزورلیس پائولینو در نقش Alvida
  4. ایدن اسکات در نقش Helmeppo
  5. جف وارد در نقش Buggy
  6. مک‌کینلی بلچر سوم در نقش Arlong
  7. وینسنت ریگان در نقش Garp

اعضای دیگر بازیگران عبارتند از:

  1. الکساندر مانیاتیس در نقش Klahadore
  2. استیون وارد در نقش Mihawk
  3. کریگ فیربراس در نقش Chef Zeff
  4. لنگلی کرک‌وود در نقش Captain Morgan
  5. سلست لوتس در نقش Kaya
  6. چیوما اومیلالا در نقش Nojiko

پیش از این اعلام شده بود که صداپیشگان ژاپنی اصلی برای صداگذاری شخصیت‌ها در دوبله ژاپنی این اقتباس لایو اکشن باز خواهند گشت. موسیقی متن این لایو اکشن با عنوان «ثروت، شهرت، قدرت» توسط سونیا بلوسووا و جیونا اوستینلی ساخته شده است که بیشتر برای کارشان روی «ویچر» شناخته می‌شوند. این سریال به طور اختصاصی توسط نتفلیکس پخش می‌شود و توسط Tomorrow Studios، که شراکتی بین تهیه‌کننده Marty Adelstein و ITV Studios است، تولید شده است.

Source: Deadline

اخبار
149
0
4 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.