لایت ناول Seishun Buta Yarou Series وارد آرک نهایی خود میشود

لایت ناول Seishun Buta Yarou Series وارد آرک نهایی خود میشود

وبسایت Dengeki Bunko label از Kadokawa روز جمعه در طی خبری رسمی اعلام کرد، لایت ناول (Seishun Buta Yarou Series) Rascal Does Not Dream بزودی وارد آرک نهایی خود میشود. این وبسایت همچنین در ادامه اعلام کرد با وارد شدن به آرک نهایی این فرنچایز به پایان خود نزدیک می شود.

جلد پانزدهم آخرین جلد این مجموعه خواهد بود.

لایت ناول Seishun Buta Yarou Series برای اولین بار در تاریخ 10 آپریل 2014 (21 فروردین 1393) به نویسندگی Hajime Kamoshida با تصویرگری Keiji Mizoguchi, منتشر شد. این لایت ناول به زبان انگلیسی با عنوان Rascal Does Not Dream توسط Yen Press تحت عنوان Yen On imprint از 28 آپریل 2020 درحال انتشار میباشد.

این لایت ناول امسال دهمین سالگرد خود را جشن می گیرد. این مجموعه بیش از 3 میلیون نسخه در تیراژ دارد.

Seishun Buta Yarou Series


خلاصه داستان این لایت ناول:

روزی، در کتابخانه‌ای که Sakuta Azusagaw در آن درس میخواند، با صحنه‌ای غیرمنتظره روبرو میشود: دختری دبیرستانی زیبا با لباس خرگوشی. معلوم میشود Mai Sakurajima، هنرپیشه سابق مشهور و همکلاسی او در دبیرستان Minegahara است. با این حال، تعجب او از دیدن Mai با چنین لباس جسورانه‌ای در کتابخانه، در مقایسه با اینکه که او تنها کسی است که می‌تواند او را ببیند، هیچ است! ساکوتا با یادآوری اتفاقی از گذشته، به Mai پیشنهاد کمک می‌کند تا دلیل نامرئی شدنش را کشف کند. با وجود روابط اولیه پر از کشمکش آن‌ها، این دو به سرعت صمیمی می‌شوند

اخبار
302
6
5 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.