ساخت انیمه Teogonia تایید شد

ساخت انیمه Teogonia تایید شد

وبسایت رسمی Hakuhodo DY Music & Pictures روز پنجشنبه در طی خبری ساخت یک انیمه تلوزیونی جدید با عنوان "Teogonia" را تایید کرد. بمناسبت این خبر وبسایتی برای این انیمه افتتاح و در آن فقط از پوستر رسمی این انیمه رونمایی شد.


پوستر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Teogonia


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Tsukasa Tanimai و تصویرگری Kouichirou Kawano، در تاریخ 30 مارس 2018 (10 فروردین 1397) منتشر شده است. این لایت ناول به زبان انگلیسی از 15 فوریه 2020 توسط J-Novel Club به صورت دیجیتالی درحال انتشار میباشد.

این لایت ناول در ابتدا بصورت یک ناول وب در وبسایت Shōsetsuka ni Narō در آگوست 2017 منتشر شد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در منطقه‌ای بی‌رحم به نام سرزمین‌های مرزی، انسان‌ها در جنگی بی‌پایان با موجوداتی نیمه‌انسان میجنگند که برای تصاحب سرزمین و خدایانشان به آنها هجوم می‌آورند. Kai، پسر جوانی که برای دفاع از روستای خود می‌جنگد، زخمی ulfr برمی‌دارد و ناگهان خاطرات زندگی گذشته‌اش به ذهنش باز می‌گردد. انگار بدون حامی و نگهبان، زندگی در سخت‌ترین حالت ممکن جریان دارد... این دانش تازه، دیدگاه Kai را نسبت به قوانین ناعادلانه‌ای که دنیای اطرافش را اداره میکنند، تغییر می‌دهد. یک چیز روشن است: برای کسانی که خدایی برای حمایتشان وجود ندارد، زندگی فقط یک مبارزه دائمی برای زنده ماندن است. و اینگونه حماسه‌ی سفر پسر جوان به دنیایی وسیع و پر از جادو، خونریزی و راز آغاز می‌شود.


دانلود انیمه Teogonia (به محض انتشار)

اخبار
198
0
5 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.