تاریخ پخش پارت دوم انیمه Sengoku Youko مشخص شد

تاریخ پخش پارت دوم انیمه Sengoku Youko مشخص شد

وبسایت رسمی فرنچایز تلوزیونی "Sengoku Youko" روز پنجشنبه در طی خبری رسمی تاریخ پخش پارت دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان جدید "Sengoku Youko: Senma Konton-hen" فاش کرد. این وبسایت همچنین اعلام کرد پارت دوم این انیمه با آرک (Sen Ma Konton-hen) Thousand Demons Chaos Arc آغاز خواهد شد.

پارت دوم این انیمه تلوزیونی قرار است در ماه جولای 2024 (تیر 1403) در ژاپن به نمایش در بیاید. همانند پارت اول، این پارت هم توسط استودیو White Fox ساخته خواهد شد.


همچنین این وبسایت از پوستری جدید برای این پارت رونمایی کرد؛ که در ادامه میتوانید آن را مشاهده کنید:

Sengoku Youko: Senma Konton-hen


پارت اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Sengoku Youko: Yonaoshi Kyoudai-hen" برای اولین بار در تاریخ در 11 ژانویه 2024  (21 دی 1402) ساعت 00:00 در شبکه های Tokyo MX، ABC TV و Nagoya TV و در BS Asahi به نمایش در آمد. همچنین این انیمه در 12 ژانویه در Tokyo MX پخش شد.

این انیمه تلوزیونی Sengoku Youko در ژانر درام ، فانتزی ، اکشن ، افسانه‌ ای و ماجراجویی، توسط استودیو White Fox ساخته شده بود.

Sengoku Youko: Yonaoshi Kyoudai-hen


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Satoshi Mizukami مانگاکا این اثر، در تاریخ 28 دسامبر 2007 (7 دی 1386) ابتدا در مجله ماهانه Comic Blade منتشر و سپس پس از توقف انتشار در این مجله، در سال 2014 به صورت آنلاین در وب‌سایت Blade Online منتشر شده است. این مانگا بعد از 9 سال انتشار بالاخره در تاریخ 20 می 2016 (1 اردیبهشت 1395) به کار خود پایان داد.

این مانگا همچنین از 23 دسامبر 2022 توسط Tokyopop به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی و از 11 آوریل 2023 به صورت چاپی درحال انتشار میباشد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

جهان به دو دسته تقسیم شده است: انسان و هیولایی که katawara نامیده میشوند. با وجود اینکه Tama یک katawara است، اما انسان ها را دوست دارد و عهد میکند که از آنها در برابر شیطانین محافظت کند، حتی اگر به معنای مبارزه با هم نوعان خود باشد. برادرش Jinka، با این حال، از انسان ها متنفر است و...


دانلود Sengoku Youko: Senma Konton-hen (به محض انتشار)

اخبار
309
0
5 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.