تریلر فصل آخر انیمه Beastars منتشر شد

تریلر فصل آخر انیمه Beastars منتشر شد

روز شنبه در جریان برگزاری رویداد AnimeJapan 2024 در بخش فرنچایز "Beastars" از جدیدترین تریلر منتشر شده برای فصل آخر این انیمه با عنوان "Beastars Final Season" رونمایی شد. این تریلر هم بصورت رسمی اعلام کرد شرکت Netflix این انیمه رااستریم خواهد کرد.

این انیمه تلوزیونی همانطور که چندی پیش اعلام شده، قرار است در دو پارت جداگانه به نمایش در بیاید. پارت اول امسال (1403) توسط شرکت Netflix بصورت رسمی استریم خواهد شد. فعلا تاریخ پخش پارت دوم اعلام نشده است.

Beastars Final Season


برخی از بازیگرانی که حضور آنها در انیمه اعلام شده، عبارتند از:

Chikahiro Kobayashi در نقش Legoshi

Yuuki Ono در نقش Louis

Sayaka Senbongi در نقش Haru

و...

انیمه تلوزیونی Beastars Final Season در ژانر شونن , مدرسه ای , درام , روانشناختی , دلهره‌آور , انسان‌انگاری، توسط استودیو Orange درحال ساخت میباشد. فصل آخر قرار است آرک جدید در مانگای Itagaki را اقتباس کند.

همچنین اعلام شده کارگردانی این انیمه برعهده Shinichi Matsumi خواهد بود.

Beastars Final Season


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در دنیای با حیوانات به شکل انسان، گیاهخواران و گوشت خواران در کنار هم وجود دارند. برای نووانان آکادمی چریتون، زندگی مدرسه ای پر از امید، عشق، بی اعتمادی و اضطراب است. رگوشی گرگ کاراکتر اصلی بوده، و عضوی از باشگاه نمایش است. بر خلاف ظاهر ترسناکش، قلب بسیار مهربانی دارد. در بیشتر زندگی اش، عنصری از ترس و نفرت برای باقی حیوانات بوده است، و او کاملا به این نحوه زندگی عادت کرده است. ولی به زودی، او با همکلاسی هایش بیشتر که آن ها نیز مشکلات خودشان را دارند ارتباط برقرار می کند و زندگی اش در مدرسه به آرامی تغییر می کند


دانلود انیمه Beastars Final Season (به محض انتشار)

اخبار
1K
0
5 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.