تریلر جدید انیمه Yarinaoshi Reijou wa Ryuutei Heika wo Kouryakuchuu منتشر شد

تریلر جدید انیمه Yarinaoshi Reijou wa Ryuutei Heika wo Kouryakuchuu منتشر شد

شرکت Kadokawa روز چهارشنبه از تریلر جدید منتشر شده ای برای انیمه تلوزیونی (Yarinaoshi Reijou wa Ryuutei Heika wo Kouryakuchuu) The Do-Over Damsel Conquers the Dragon Emperor رونمایی کرد.

این تریلر منتشر شده اسامی برخی از بازیگران اصلی این انیمه را اعلام میکند.


بازیگران معرفی شده، عبارتند از:

Shū Uchida در نقش Jill Cervel


Kikunosuke Toya در نقش Hadis Teos Rave


انیمه تلوزیونی Yarinaoshi Reijou wa Ryuutei Heika wo Kouryakuchuu در ژانر کمدی , فانتزی , عاشقانه , شوجو , سفر در زمان، توسط استودیو J.C.Staff درحال ساخت و قرار است در 2024 (1403) در ژاپن به نمایش در بیاید.

برخی از کارکنانی که اسامی آنها در ساخت انیمه اعلام شده، شامل:

کارگردان: Kentarou Suzuki

فیلمنامه نویس: Atsuo Ishino

طراح اصلی کاراکترها: Mitsuya Fuji

و...

Yarinaoshi Reijou wa Ryuutei Heika wo Kouryakuchuu


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که برای اولین بار در تاریخ 1 مارس 2020 (11 اسفند 1398) به نویسندگی Sarasa Nagase با تصویرگری Mitsuy Fuji منتشر شده است. این مجموعه به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان The Do-Over Damsel Conques the Dragon Emperor توسط Cross Infinite World از 28 مارس 2023 منتشر شده است.

این لایت ناول در ابتدا به عنوان یک رمان وب در وبسایت Shousetsuka ni Narou در 2 نوامبر 2019 آغاز شد. Kadokawa نسخه اصلاح شده و مصور این مجموعه را از 1 مارس 2020 تحت برچسب Kadokawa Beans Bunko منتشر کرده است.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Jill Savelle - نامزد ولیعهد Gerald de Kleitos و معروف به "Lady Goddess of Wa" - توسط همان کشوری که قسم خورده بود از آن محافظت کند، به اعدام محکوم می شود. او که توسط نامزدش به او خیانت شده است، به عنوان یک خائن شناخته می شود و به زندان می افتد. Jill در آخرین لحظاتش پر از حسرت بود، اما درست با نزدیک شدن به مرگ، ناگهان او در شش سال گذشته در یک مهمانی، درست در روزی که نامزدی آنها در آنجا تعیین شده بیدار می شود و...


دانلود انیمه Yarinaoshi Reijou wa Ryuutei Heika wo Kouryakuchuu (به محض انتشار)

اخبار
286
0
5 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.