ساخت انیمه The Brilliant Healer's New Life in the Shadows تایید شد

ساخت انیمه The Brilliant Healer's New Life in the Shadows تایید شد

در طی برگزاری رویداد GA Fes 2024 در روز شنبه، در طی خبری رسمی اعلام شد ساخت یک انیمه تلوزیونی با عنوان (Isshun de Chiryou shiteita noni Yakutatazu to Tsuihou sareta Tensai Chiyushi, Yami Healer toshite Tanoshiku Ikiru) The Brilliant Healer's New Life in the Shadows، که اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد، تایید شده است.

بمناسبت این خبر وبسایتی برای این انیمه افتتاح و در آن از تریلری برای معرفی این انیمه به همراه پوستری برای آن منتشر شد. فعلا هیچ اطلاعاتی از انیمه (اسامی بازیگران، استودیو سازنده و...) اعلام نشده است.


پوستر منتشر شده از این انیمه را میتوانید در ادامه تماشا کنید:

Isshun de Chiryou shiteita noni Yakutatazu to Tsuihou sareta Tensai Chiyushi, Yami Healer toshite Tanoshiku Ikiru


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Sakaku Hishikawa و تصویرگری Daburyuu، در تاریخ 14 اکتبر 2021 (22 مهر 1400) منتشر شده است. این لایت ناول از 7 دسامبر 2023 به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان The Brilliant Healer's New Life in the Shadows توسط J-Novel Club درحال انتشار میباشد.

این مجموعه در ابتدا بصورت یک ناول وب، در وبسایت Shousetsuka ni Narou در 30 نوامبر 2020 شروع شد و سپس توسط SB Creative Corp بصورت چاپی منتشر شد.

Isshun de Chiryou shiteita noni Yakutatazu to Tsuihou sareta Tensai Chiyushi, Yami Healer toshite Tanoshiku Ikiru


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Zenos از بچگی سختی زیادی کشیده بود. او در زاغه نشین به دنیا آمده بود و فقر گریبانش را گرفته بود. به خاطر همین، هیچوقت فرصتی برای پیشرفت نداشت. یک روز Zenos با یک درمانگر آشنا شد و زندگیش دگرگون شد. او تصمیم گرفت که خودش هم درمانگر شود و به مردم کمک کند. Zenos خیلی تلاش کرد و درس خواند تا اینکه بالاخره یک ماجراجو به او پیشنهاد داد که به گروهش بپیوندد. Zenos خیلی خوشحال بود و با اشتیاق این پیشنهاد را قبول کرد. اما Zenos خیلی زود فهمید که هم تیمی هایش آدم های خوبی نیستند. آنها با او مثل آشغال رفتار می کردند و قدر استعدادهایش را نمی دانستند. Zenos خیلی صبر کرد و سعی کرد که با آنها کنار بیاید، اما فایده ای نداشت.


دانلود انیمه Isshun de Chiryou shiteita noni Yakutatazu to Tsuihou sareta Tensai Chiyushi, Yami Healer toshite Tanoshiku Ikiru (به محض انتشار)

اخبار
254
3
6 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.