مانگا Pumpkin Scissors پس از چهار سال وقفه انتشار خود را از سر میگیرد

مانگا Pumpkin Scissors پس از چهار سال وقفه انتشار خود را از سر میگیرد

مجله ماهانه Shonen از Kodansha روز سه شنبه در طی خبری رسمی اعلام کرد، مانگا "Pumpkin Scissors" اثر Ryoutarou Iwanaga، در شماره ماه می این مجله در تاریخ 6 آپریل (18 فروردین 1403) انتشار دوباره خود را از سر خواهد گرفت.

این مانگا بمدت چهار سال، از مارس سال 2020 وارد وقفه شده بود.

مانگا Pumpkin Scissors برای اولین بار در مجله ماهانه Shonen در تاریخ 6 مارس 2002 (15 اسفند 1380) توسط Ryoutarou Iwanaga مانگاکا این اثر، منتشر شده بود. انتشارات Kodansha Comics USA مجوز انتشار این مانگا را به زبان انگلیسی دریافت کرده و از 2 آگوست 2016 این عنوان را به صورت دیجیتالی منتشر میکند.

Pumpkin Scissors


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

بعد از جنگی طولانی و طاقت‌فرسا با جمهوری Frost، امپراتوری ناگهانی آتش‌بس اعلام میکند و به این نبرد خونین پایان میدهد. اما این پایان ماجرا نیست. سه سال بعد، امپراتوری با چالش‌های جدیدی روبرو میشود. گرسنگی و طاعون، سرزمین امپراتوری را ویران کرده و سربازان سابق، به ناچار به راهزنی و غارتگری روی آورده‌اند.
در این میان، Randel Orlando، سرباز سابق ضد تانک، به طور اتفاقی با جوخه "Pumpkin Scissors platoon" ملاقات می‌کند. این جوخه، به رهبری Alice L. Malvin، درحال تلاش برای بازگرداندن نظم و آرامش به امپراتوری جنگ‌زده است. Orlandoکه از وضعیت نابسامان امپراتوری خسته شده، به این جوخه می‌پیوندد تا در بازسازی سرزمین خود نقشی ایفا کند.

اخبار
128
0
6 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.