ساخت انیمه Nageki no Bourei wa Intai shitai تایید شد

ساخت انیمه Nageki no Bourei wa Intai shitai تایید شد

مجله Micro روز سه شنبه در طی خبری رسمی اعلام کرد، ساخت یک انیمه تلوزیونی با عنوان "Nageki no Bourei wa Intai shitai" که اقتباسی از لایت ناولی میباشد، تایید شده است. بمناسبت این خبر وبسایتی برای این انیمه افتتاح و در آن از تریلر معرفی برای این انیمه به همراه پوستر رسمی از آن رونمایی کرد.

این وبسایت در ادامه اسامی بازیگران و کارکنان انیمه را اعلام و همچنین تاریخ پخش این انیمه را فاش کرد.


دو بازیگر اصلی معرفی شده، عبارتند از:

Kenshō Ono در نقش Krai Andrey


Miyu Kubota در نقش Tino Shade


انیمه تلوزیونی Nageki no Bourei wa Intai shitai در ژانر فانتزی , اکشن , ماجراجویی، توسط استودیو Zero-G درحال ساخت میباشد. 

برخی از دست اندرکارانی که در ساخت این انیمه نقش دارند، شامل:

کارگردان و کارگردانی صدا: Masahiro Takata

فیلمنامه نویس: Hideki Shirane

کارگردان هنری: Saho Yamane و Risa Tsushima

مدیر فیلمبرداری: Kousuke Tanaka

موسیقی: Ryouhei Sataka

و...

همچنین پوستر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Nageki no Bourei wa Intai shitai


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Tsukikage و تصویرگری Chiiko، در تاریخ 30 آگوست 2018 (8 شهریور 1397) منتشر شده است.

این لایت ناول به زبان انگلیسی با عنوان Let This Grieving Soul Retire! Woe Is the Weakling Who Leads the Strongest Party توسط Sol Press  در 28 دسامبر 2020 و از 8 مارس 2023 توسط J-Novel Club به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

این روزها، شکار گنج به یه کار پر سروصدا تبدیل شده. خیلی‌ها از سراسر دنیا دنبال گنج‌های پنهان می‌گردن تا به ثروت و شهرت برسن. البته این کار خیلی هم خطرناکه و باید دل و جرئت زیادی داشته باشی. اما اگه بتونی از پس خطراتش بربیای، می‌تونی به یه آدم خیلی ثروتمند و مشهور تبدیل بشی. پس اگه دنبال یه شغل هیجان‌انگیز و پردرآمد هستی، شکار گنج می‌تونه یه گزینه عالی برای تو باشه!
Krai Andrey یه جوون ساده بود که با دوستاش یه قول و قرار گذاشت: با هم برن دنبال گنج و پولدار و معروف بشن. اما خیلی زود معلوم شد که Krai هیچ استعدادی توی شکار گنج نداره. اما اینطوری نبود که بقیه از Krai ناامید بشن، اونا هر روز بیشتر و بیشتر از Krai توقع داشتن و می‌خواستن که اون یه گنج پیدا کنه.


دانلود انیمه Nageki no Bourei wa Intai shitai (به محض انتشار)

اخبار
312
0
6 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.