ساخت انیمه Tensei Akujo no Kuro Rekishi تایید شد

ساخت انیمه Tensei Akujo no Kuro Rekishi تایید شد

شرکت Hakusensha روز شنبه در خبری رسمی اعلام کرد که ساخت یک انیمه تلوزیونی با عنوان (Tensei Akujo no Kuro RekishiThe Dark History of the Reincarnated Villainess که اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد، تایید شده است.

بمناسبت این خبر وبسایتی برای این انیمه افتتاح و در آن از تصویری برای این انیمه رونمایی شد. همچنین اعلام شد این انیمه در ژانرهای کمدی , فانتزی , عاشقانه , شوجو , ایسکای , تناسخ، میباشد.

Tensei Akujo no Kuro Rekishi


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Akiharu Touka مانگاکا این اثر، در تاریخ 24 آگوست 2018 (2 شهریور 1397) در مجله LaLa منتشر شده است. این مانگا از 19 ژانویه 2021 به زبان انگلیسی با عنوان The Dark History of the Reincarnated Villainess توسط Yen Press درحال انتشار میباشد.

Hakusensha جلد سیزدهم را در 5 مارس قرار است منتشر کند. این مانگا همچنین بیش از 1.7 میلیون نسخه در تیراژ دارد که شامل نسخه های دیجیتال فروخته شده نیز میباشد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Konoha Satou یه گذشته تاریک داره.تو نوجوونی داستان‌های عاشقانه و فانتزی آبکی مثل "Dark History" می‌نوشت. اما حالا که تبدیل به شرورترین شخصیت داستانش شده، یادآوری تمام جزئیات به یه موضوع حیاتی تبدیل شده. Satou بعد از اینکه از چند تا خطر مرگبار جون سالم به در می‌بره، با یه غریبه مرموز از پادشاهی Lily روبرو می‌شه. مشکل اینجاست که Satou هیچ یاد و خاطره‌ای از این شخصیت توی داستانش نداره. Yomi، غریبه مرموز، ادعا میکنه که متحد Satou هست، اما Satou توی این دنیای پر از خطر، به کسی که هیچ چیز ازش نمی‌دونه، اعتماد می‌کنه؟


دانلود انیمه Tensei Akujo no Kuro Rekishi (به محض انتشار)

اخبار
265
0
7 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.