مانگا Hyouken no Majutsushi ga Sekai wo Suberu به پایان رسید

مانگا Hyouken no Majutsushi ga Sekai wo Suberu به پایان رسید

وبسایت برنامه مانگا Magazine Pocket از Kodansha در تاریخ 1 فوریه آخرین چپتر از مانگای (Hyouken no Majutsushi ga Sekai wo Suberu: Sekai Saikyou no Majutsushi de Aru Shounen wa, Majutsu Gakuin ni Nyuugaku suru) The Iceblade Sorcerer Shall Rule the World را در این برنامه منتشر کرد.

پانزدهمین و آخرین جلد گردآوری شده از این مانگا را پنجشنبه گذشته در ژاپن ارسال شد.

این مانگا برای اولین بار به داستان نویسی Nana Mikoshiba و طراحی Norihito Sasaki در تاریخ 24 ژوئن 2020 (4 تیر 1399) در Magazine pocket منتشر شد. این مانگا به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان The Iceblade Sorcerer Shall Rule the World توسط Kodansha USA از 30 نوامبر 2021 و بصورت 

Hyouken no Majutsushi ga Sekai wo Suberu: Sekai Saikyou no Majutsushi de Aru Shounen wa, Majutsu Gakuin ni Nyuugaku suru به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی با عنوان The Iceblade Sorcerer Shall Rule the World توسط Kodansha USA از 30 نوامبر 2021 نیز منتشر شده است. simulpub از طریق K Manga درحال انتشار میباشد.

Hyouken no Majutsushi ga Sekai wo Suberu: Sekai Saikyou no Majutsushi de Aru Shounen wa, Majutsu Gakuin ni Nyuugaku suru


خلاصه داستان این مانگا:

همه ما داستان سرباز افسانه‌ای، جادوگر یخبند را شنیده‌ایم، همان کسی که سه سال پیش کشورمان را نجات داد. اما کمتر کسی نام واقعی او را می‌داند:Ray White. او بعد از گذراندن یک جنگ طاقت‌فرسا و خونین، برای تجربه یک زندگی عادی، آرزویی که همیشه در سر داشت، در آکادمی Arnold ثبت نام میکند. اما برای رسیدن به این هدف، راز بزرگی را در دل خود نگه می‌دارد: او هویت خود به عنوان جادوگر یخبند را مخفی می‌کند چرا که هنوز زخم‌های گذشته او را آزار میدهند.

اخبار
205
0
7 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.