مانگا اسپین آف جدیدی از مجموعه Tensei shitara Dainana Ouji Datta node عرضه خواهد شد

مانگا اسپین آف جدیدی از مجموعه Tensei shitara Dainana Ouji Datta node عرضه خواهد شد

اکانت رسمی توییتر اپلیکیشن مانگا Magazine Pocket از Kodansha در خبری رسمی اعلام کرد یک مانگای اسپین آف جدیدی با عنوان (Gendai Teni no Daini Ōji) The Second Prince Reincarnates to the Modern World که اقتباسی از لایت ناول "Tensei shitara Dainana Ouji Datta node, Kimama ni Majutsu wo Kiwamemasu" میباشد عرضه خواهد شد.

طراحی این مانگا اسپین آف برعهده Keiri Amamiya میباشد و نویسندگی آن توسط Kenkyo na Circle انجام میشود. این مانگا قرار است در تاریخ 17 فوریه 2024 (28 بهمن 1402) در اپلیکیشن مانگا Magazine Pocket منتشر میشود.

تمرکز این مانگا بر روی Albert و Lloyd است که در ژاپن امروزی تناسخ یافته اند. همچنین تصویر طراحی شده از این مانگا را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Gendai Teni no Daini Ōji


لایت ناول Tensei shitara Dainana Ouji Datta node, Kimama ni Majutsu wo Kiwamemasu برای اولین بار به نویسندگی Kenkyo na Circle و تصویرگری .Meru در تاریخ 2 جولای 2020 (12 تیر 1399) منتشر شده است.

این لایت ناول در ابتدا به عنوان یک ناول وب در وبسایت Shousetsuka ni Narou در 31 اکتبر 2019 منتشر شد. سپس شرکت Kodansha نسخه اصلاح شده و مصور این مجموعه را از 2 جولای 2020 تحت عنوان Bunko Ranobel منتشر کرد.

Kodansha یازدهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در 9 می منتشر کرد.

Tensei shitara Dainana Ouji Datta node, Kimama ni Majutsu wo Kiwamemasu


اخبار
215
2
7 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.