مانگا "Isekai Izakaya "Nobu" تا تاریخ 2 می 2023 به وقفه خواهد رفت

مانگا "Isekai Izakaya "Nobu" تا تاریخ 2 می 2023 به وقفه خواهد رفت

مانگا "Isekai Izakaya "Nobu" تا تاریخ 2 می 2023 به وقفه خواهد رفت


شماره ماه مارس مجله Kadokawa's Young Ace روز جمعه اعلام کرد که مانگا Isekai Izakaya "Nobu" (Otherworldly Izakaya "Nobu")، اقتباسی از سری لایت ناول  Natsuya Semikawa با همین عنوان، در مجله بعدی متوقف خواهد شد. این مانگا در شماره ژوئن این مجله در تاریخ 2 می پخش خود را از سر خواهد گرفت.

این مانگا به طراحی Virginia Nitouhei و داستان نویسی Semikawa, Natsuya در مجله Young Ace در 4 جولای 2015 منتشر شد. Kadokawa شانزدهمین جلد گردآوری شده مانگا را در دسامبر منتشر کرد.

شرکت Udon Entertainment مجوز انتشار مانگا را دریافت کرده و دهمین جلد آن را به زبان انگلیسی در مارس 2022 منتشر کرد.

داستان مانگا:

مشروب فروشی ای به سبک ژاپنی به نام “Nobu” در کوچه پس کوچه ای از شهر خیالی اروپای قرون وسطایی Eiteriach وجود دارد. مشتریانش یک جفت سرباز تنبل، یک باجگیر سختگیر، و افراد دیگر.... وقتی شهروندان این دنیای عجیب و غریب برای لذت بردن از غذاهای ژاپنی نا آشنا مینشینند، مشکلاتشان به سادگی حل می شود...


Semikawa, Natsuya لایت ناول "Isekai Izakaya "Nobu" را  در سال 2012 شروع کرد. وبسایت Takarajimasha در سال 2014 شروع به انتشار داستان به صورت چاپی با تصاویر Kururi کرد.


این لایت ناول الهام‌بخش یک انیمه تلوزیونی 14 دقیقه ای بنام "Isekai Izakaya: Koto Aitheria no Izakaya Nobu" بود که در آپریل 2018 در 24 قسمت پخش شد.
Crunchyroll این انیمه را تحت عنوان "Isekai Izakaya: Japanese Food From Another World" در سراسر جهان به جز در آسیا با زیرنویس به انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، پرتغالی، روسی، آلمانی و عربی پخش کرد. bilibili پخش این انیمه را در آسیا به عهده داشت.

اخبار
304
0
1 سال پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.