ساخت انیمه Tono to Inu تایید شد

ساخت انیمه Tono to Inu تایید شد

شرکت ژاپنی Flex Comix روز پنجشنبه در طی خبری رسمی اعلام کرد ساخت یک انیمه تلوزیونی جدید با عنوان "Tono to Inu" که اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد، تایید شده است.

در ادامه این خبر و بمناسبت آن مانگاکا این فرنچایز Nishida، تصویری برای این انیمه طراحی و منتشر کرد. اطلاعات دیگری از انیمه فعلا منتشر نشده است.


تصویر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Tono to Inu


مانگا Tono to Inu برای اولین بار در تاریخ 18 مارس 2021 (28 اسفند 1399) توسط Rie Nishida مانگاکا این اثر، در مجله Comic Polaris منتشر شده است.

این مانگا در ابتدا به عنوان یک کمیک وب در حساب توییتر نویسنده آن Nishida، در 6 نوامبر 2020 منتشر شد. سپس مجله Comic Polaris در 18 مارس 2021 بصورت رسمی انتشار آن را آغاز کرد.

Flex Comix دومین جلد جمع آوری شده از این مانگا را در می 2023 منتشر کرد و جلد سوم آن را در 15 فوریه منتشر خواهد کرد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

در دوران جنگجویان، افرادی بودند که کارهای خارق‌العاده‌ای انجام می‌دادند که شبیه شیاطین یا خدایان بود - اما آنها برای زمان گذشته است. اکنون ارباب در یک خانه‌ی قدیمی و فقیر زندگی می‌کند. او که در چنین شرایطی میباشد با یک سگ تنها روبرو می‌شود. ارباب با دیدن ظاهر عجیب و غریب سگ، دلش به حالش می‌سوزد و به سمت او دست خود را دراز میکند، اما به زودی با رفتارهای شیطنت‌آمیز سگ سرگرم میشود.از آن روز به بعد، ارباب و سگ با هم زندگی می‌کنند. ارباب ترسناک و سگ شاد با هم صلح و هماهنگی را به زندگی خود می‌آورند.


دانلود انیمه Tono to Inu (به محض انتشار)

اخبار
300
0
7 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.