مانگا Houseki no Kuni در 24 فوریه انتشار خود را از سر خواهد گرفت

مانگا Houseki no Kuni در 24 فوریه انتشار خود را از سر خواهد گرفت

شماره ماه مارس مجله Afternoon از Kodansha روز چهارشنبه اعلام کرد که مانگای (Houseki no Kuni) Land of the Lustrous، در شماره بعدی این مجله که در 24 فوریه (5 اسفند) ارسال میشود، از وقفه بازخواهد گشت.

این مانگا از اکتبر 2023 (مهر 1402) وارد وقفه شده بود. همچنین این مانگا قبلا در دسامبر 2020 متوقف شده بود و در ژوئن 2022 بازگشته بود.

مانگا Houseki no Kuni برای اولین بار توسط Haruko Ichikawa در تاریخ 25 اکتبر 2012 (4 آبان 1391) در مجله Afternoon منتشر شده است. این مانگا از تاریخ 27 ژوئن 2017 به زبان انگلیسی با عنوان Land of the Lustrous توسط Kodansha Comics USA درحال انتشار میباشد.

این مانگا همچنین در سال 2015، در رتبه دهم !Kono Manga ga Sugoi در رتبه بندی گروه خوانندگان مرد قرار گرفته بود.

Houseki no Kuni


خلاصه داستان این مانگا:

مدت ها پیش، زمین توسط شش شهاب سنگ مورد اصابت قرار گرفت، شش قمر ایجاد شد و یک جزیره تنها در پی آنها باقی ماند. کسانی که نتوانستند خود را به جزیره برسانند در اعماق اقیانوس غرق شدند، جایی که به مرور زمان به آرامی تبدیل به کریستال شدند. با گذشت هزاره‌های بی‌شماری، 28 مورد از این شکل‌های حیات متبلور، به نام درخشنده، از اعماق برخاسته و در جزیره ساکن شدند. آنها باید به رهبری Kongou-sensei، از خود در برابر تعداد به ظاهر بی نهایت قمری، ساکنان قمرها که به دنبال برداشت بدن ارزشمند خود برای ساخت سلاح و جواهرات هستند، دفاع کنند.

اخبار
211
3
7 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.