مانگا Boukenou Beet وارد وقفه شد

مانگا Boukenou Beet وارد وقفه شد

حساب رسمی Twitter مجله Jump SQ از Shueisha روز سه شنبه اعلام کرد که مانگای (Boukenou Beet) Beet the Vandel Buster انتشار خود را در این مجله متوقف و دیگر چپتر جدیدی در این ملجه منتشر نخواهد کرد.

شماره زمستان 2024 مجله RISE اعلام کرد که این مانگا به این مجله منتقل شده و قرار است چپترهای جدید در این مجله منتشر شود. همچنین این مجله اعلام کرد مانگا در شماره بهار مجله که در ماه آپریل (فروردین 1403) ارسال می شود، به انتشار خود بازخواهد گشت.

این مانگا برای اولین بار به داستان نویسی Riku Sanjou و طراحی Koji Inada، در تاریخ 6 مارس 2002 (15 اسفند 1380) در مجله Jump SQ.Crown منتشر شده است. این مانگا  از 19 اکتبر 2004 به زبان انگلیسی با عنوان Beet the Vandel Buster توسط VIZ Media تحت عنوان Shonen Jump imprint درحال انتشار میباشد.

Shueisha هفدهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در جولای 2023 منتشر کرد.

Boukenou Beet


خلاصه داستان این مانگا:

دنیا در عصر تاریکی فرو رفته است. هیولاهایی به نام Vandel بر همه چیز حکومت می کنند. Vandel Busters تنها کسانی هستند که می توانند با Vandel مقابله کنند. اما زمانی که گروهی از Busters در نبرد کشته می شوند، قدرت سلاح های جادویی آنها به جوانی به نام Beetمنتقل می شود. Beetحالا قوی ترین Busters استT اما او فقط می خواهد Vandel  را نابود کند و عصر تاریکی را پایان دهد.

اخبار
191
0
7 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.