مانگا Heion Sedai no Idaten-tachi وارد آرک نهایی خود میشود

مانگا Heion Sedai no Idaten-tachi وارد آرک نهایی خود میشود

جلد دوم امسال مجله Young Animal از Hakusensha روز یکشنبه اعلام کرد که مانگا (Heion Sedai no Idaten-tachi) The Idaten Deities Know Only Peace، در شماره بعدی این مجله وارد آرک نهایی خود خواهد شد.

شماره بعدی این مجله در 26 ژانویه (6 بهمن) ارسال میشود.

این مانگا برای اولین بار به داستان نویسی Amahara و طراحی Cool-kyou Shinja، در تاریخ 24 آگوست 2018 (2 شهریور 1397) در مجله Young Animal منتشر شده است.

این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان The Idaten Deities Know Only Peace توسط Seven Seas Entertainment از 12 آپریل 2022 درحال انتشار میباشد.

Heion Sedai no Idaten-tachi


این مانگا همچنین الهام بخش یک انیمه تلوزیونی با عنوان "Heion Sedai no Idaten-tachi" میباشد که برای اولین بار در تاریخ 23 جولای 2021 (1 مرداد 1400) در واحد برنامه ریزی Noitamina از Fuji TV به نمایش در آمد. همچنین شرکت Crunchyroll این انیمه را در حین پخش در ژاپن استریم کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر فانتزی , اکشن , سینن , افسانه‌ ای , ماجراجویی، توسط استودیو MAPPA ساخته شده است.

Heion Sedai no Idaten-tachi


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

۸۰۰ سال از جنگ خدایان《ایداتن》میگذره. خدایانی که سرعت و قدرت سرسام‌آوری داشتند. اونها شیاطین که همه چیز را آلوده میکردند در نبردی شکست دادند و این نبرد جهان رو له مخروبه تبدیل کرد. از این داستان فقط یک افسانه اسرارآمیزی بیش باقی نمونده. حال که نسل جدیدی از خدایان صلح‌طلب روی کار آمدند ‌که از زمان تولد هیچگاه با یکدیگر نجنگیده‌اند. صلح آنها به پایان رسیده. شخصی شیاطین را از خواب طولانی بلند کرده است. از قدرت نظامی، خرد، سیاست، توطئه و هر چه که می‌توانید استفاده کنید.نبرد سه جانبه و بی‌قانون امپراطوری در شرف آغاز است.

اخبار
252
0
7 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.