ساخت انیمه Ten Count به دلیل مشکلات تولید کنسل شد

ساخت انیمه Ten Count به دلیل مشکلات تولید کنسل شد

وبسایت رسمی انیمه سینمایی "Ten Count" روز جمعه در طی خبری رسمی فاش کرد که ساخت این انیمه به دلیل مشکلات مربوط به تولید آن لغو شده است.

این انیمه ابتدا قرار بود در سال 2020 بصورت سریالی پخش شود. پس از خبر ساخت، کارکنان انیمه به دلیل بررسی فرم ساخت سریالی این اثر، ساخت آن را به تعویق انداختند. در ماه اکتبر 2022، کارکنان انیمه بصورت رسمی اعلام کردند که این انیمه را در قالب سینمایی در سال 2023 اکران خواهند کرد. اما با این حال انیمه سال گذشته نمایش داده نشد.

انیمه سینمایی Ten Count قرار بود در ژانر درام , یائویی , شخصیت بالغ، توسط همکاری دو استودیو SynergySP و East Fish Studio ساخته شود. 

همچنین اعلام شده بود So Toyama کارگردانی و فیلمنامه نویسی این انیمه را برعهده دارد.

Ten Count


این انیمه سینمایی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Rihito Takarai مانگاکا این اثر، در تاریخ 13 جولای 2013 (22 تیر 1392) در مجله +Dear منتشر شد. این مانگا با انتشار 51 چپتر 6 جلدی، پس از چهار سال انتشار در تاریخ 14 نوامبر 2017 (23 آبان 1396) به پایان رسید. 

این مانگا از 9 آگوست 2016 تا 11 دسامبر 2018 توسط Sublime به زبان انگلیسی منتشر شد. همچنین به زبان فرانسوی توسط Taïfu Comics از 25 سپتامبر 2014، به زبان کره ای توسط Ruvill از 10 اکتبر 2014، به زبان تایلندی توسط Luck Pim از آپریل 2015، به زبان آلمانی توسط Tokyopop از 13 آپریل 2015؛ به زبان لهستانی توسط Kotori از 18 نوامبر 2016 و به اسپانیایی توسط Ivrea España از اکتبر 2017 منتشر شده است.


خلاصه داستان این انیمه سینمایی:

Tadaomi Shirotani منشی رئیس شرکت Tosawa است و از شدیدترین انواع بیماری mysophobe رنج می برد. اختلال وسواسی-اجباری او زندگی او را در تمام جنبه ها محدود کرده است، از ناتوانی در ترک خانه بدون دستکش تا شستن شدید دستانش به گونه ای که خونریزی می کنند.
وقتی رئیس شرکت دچار سانحه تصادف می شود، توسط یک پسر جوان مرموز نجات می یابد که به همان سرعتی که ظاهر شده بود، ناپدید می شود. Shirotani که دستور تعقیب او را داده بود، با Riku Kurose, آشنا می شود، مردی که به سرعت بیماری او را تشخیص می دهد. Shirotani با اکراه از توصیه او برای مراجعه به یک متخصص پیروی می کند و با امید دیدن یک روانپزشک به Shimada Psychosomatics مراجعه می کند. هنگامی که او دوباره با Riku در آنجا ملاقات می کند، این مرد فاش می کند که خود او یک مشاور در کلینیک است و پیشنهاد می کند که بیماری Shirotani را درمان کند.

اخبار
530
1
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.