مانگا پلاس نقش مهمی در انتخاب عناوین برای اقتباس‌های لایو اکشن خارج از کشور دارد، طبق گفته ویراستار

مانگا پلاس نقش مهمی در انتخاب عناوین برای اقتباس‌های لایو اکشن خارج از کشور دارد، طبق گفته ویراستار

یوتا مومیاما، معاون سردبیر Shonen Jump+، دیروز در توییتر گفت که این شرکت به دنبال افزایش تعداد اقتباس‌های لایو اکشن خارج از کشور برای عناوین خود است. او در این توییت گفت که اخیراً با یکی از همکاران ارشد خود که بر این پروژه‌ها نظارت دارد، صحبت کرده است و این فرد به او گفته است که مذاکرات با کشورهای خارجی برای ساخت اقتباس‌هایی مانند فیلم One Piece به طور چشمگیری افزایش یافته است.

مومیاما گفت که MANGA Plus به دنبال یافتن شرکای مناسب برای این اقتباس‌ها است که بتوانند داستان‌های Shonen Jump+ را به خوبی به مخاطبان بین‌المللی منتقل کنند. او همچنین گفت که این شرکت به دنبال تنوع در این اقتباس‌ها است و می‌خواهد از عناوین مختلف Shonen Jump+ برای ساخت فیلم‌های لایو اکشن استفاده کند.

مومیاما گفت که این اقتباس‌ها می‌توانند به معرفی عناوین Shonen Jump+ به مخاطبان جدید کمک کنند و همچنین می‌توانند به رشد این شرکت در بازارهای بین‌المللی کمک کنند.

مومیاما گفت که چیزی که توجه او را جلب کرد این بود که وقتی از مردم محلی در مورد نحوه کشف آنها از این آثار پرسیده شد، بسیاری از آنها MANGA Plus را به عنوان منبع اصلی خود ذکر کردند.

او همچنین گفت که جالب است که بحث‌ها در مورد اقتباس برخی از آثار به لایو اکشن حتی قبل از انتشار اقتباس‌های انیمه آنها یا تانکوبون در ژاپن مطرح شده بود.

مومیاما همچنین اشاره کرد که MANGA Plus به عنوان مرجعی برای افرادی که پیشنهادهای ترجمه و انتشار از کشورهای مختلف را در نظر می گیرند، استفاده می شود.

او گفت که با تعداد زیادی مانگا جذاب در Jump و Jump+، افراد در صنعت انتشارات و فیلم بین‌المللی باید MANGA Plus را برای طیف متنوعی از محتوای جالب بررسی کنند.

دیروز با یکی از مسئولین ارشد اقتباس‌های لایو اکشن خارج از کشور حرف زدم. او گفت که در سال‌های اخیر، بحث‌های زیادی برای ساخت اقتباس‌های لایو اکشن از مانگاهای Jump+ مانند One Piece شده است. وقتی از مردم محلی پرسیده می‌شود که چگونه از این مانگاها باخبر شده‌اند، بسیاری از آنها می‌گویند که MANGA Plus را منبع اصلی خود می‌دانند. جالب است که برخی از این مانگاها حتی قبل از تبدیل شدن به انیمه یا انتشار جلد کامل در ژاپن، برای اقتباس‌های لایو اکشن مطرح شده‌اند. همچنین MANGA Plus به عنوان مرجعی برای افرادی که در مورد ترجمه یا انتشار مانگاهای Jump+ در کشورهای دیگر فکر می‌کنند، استفاده می‌شود. با تعداد زیادی مانگاهای جذاب در Jump+، امیدوارم افرادی که در زمینه انتشار و فیلم هستند به کاوش فعالانه در MANGA Plus ادامه دهند.

مومیاما قبلاً گفته بود که بخش تحریریه MANGA Plus، داده‌های دریافت بین‌المللی عناوین مختلف را پیگیری می‌کند. این داده‌ها برای کمک به تعیین اینکه کدام عناوین در انیمه اقتباس شوند، استفاده می‌شوند.

او همچنین گفته بود که بازار انیمه در خارج از کشور رو به رشد است و این موضوع برای اقتباس‌های لایو اکشن نیز صدق می‌کند.

MANGA Plus یک پلتفرم آنلاین مانگا و برنامه تلفن هوشمند است که در سراسر جهان به جز ژاپن، چین و کره جنوبی در دسترس است. این برنامه شامل Shonen Jump+، سرویس اصلی مانگا در ژاپن نیز می‌شود.

در اکتبر 2023، یک سرویس اشتراک به نام "Manga Plus MAX" به این برنامه اضافه شد.

اخبار
201
1
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.