شرکت Kadokawa و Gramedia، یک شرکت مشترک برای انتشار مانگا و لایت ناول تاسیس کردند

شرکت Kadokawa و Gramedia، یک شرکت مشترک برای انتشار مانگا و لایت ناول تاسیس کردند

در تاریخ 5 ژانویه، شرکت انتشاراتی Kadokawa ژاپن و شرکت رسانه ای اندونزی Gramedia اعلام کردند که قصد ایجاد یک شرکت مشترک به نام "PT Phoenix Gramedia Indonesia" را دارند تا به طور مشترک تجارت انتشار کتاب های مصور (مانگا) و رمان ها (لایت ناول) را در اندونزی توسعه دهند.

علاوه بر این، این شرکت مشترک همچنین به فروش محصولات جانبی و مدیریت پلتفرم های انتشار دیجیتال نیز خواهد پرداخت.

این خبر برای طرفداران مانگا و لایت ناول در اندونزی بسیار هیجان‌انگیز است. این شرکت جدید قرار است دسترسی به این آثار را برای مردم اندونزی آسان‌تر کند و همچنین باعث شود که این آثار بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

شرکت Kadokawa مالکیت 51 درصدی بر روی این شرکت جدید را اختیار دارد، در حالی که شرکت PT Gramedia Asri Media مالکیت 49 درصدی آن را دارد.


Gramedia بزرگترین گروه انتشاراتی ناشر کتاب در اندونزی است که مالک و مجری بزرگترین زنجیره کتابفروشی‌های این کشور است. این گروه بخشی از شرکت رسانه‌ای Kompas Gramedia است که یک غول رسانه‌ای اندونزی میباشد که در حوزه‌های مختلفی مانند رادیو، تلویزیون، مدیریت هتل و املاک و مستغلات نیز فعالیت دارد.

Gramedia همچنین مالکیت Elex Media Komputindo و !M&C را که دو بزرگترین ناشر و محلی‌سازی مانگا و لایت ناول در اندونزی هستند، برعهده دارد.

اخبار
175
1
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.