مانگا Heart Gear در 10 ژانویه پس از یک سال وقفه انتشار خود را از سر میگیرد

مانگا Heart Gear در 10 ژانویه پس از یک سال وقفه انتشار خود را از سر میگیرد

Tsuyoshi Takaki نویسنده و طراح مانگا، روز شنبه در حساب توییتر رسمی خود طی خبری اعلام کرد که مانگای "Heart Gear" او در روز چهارشنبه 10 ژانویه (20 دی)، پس از یک سال وقفه، در سرویس +Shonen Jump از Shueisha انتشار خود را دوباره از سر میگیرد.

سی و نهمین و آخرین چپتر منتشر شده از این مانگا در دسامبر 2022 منتشر شد و اعلام کرد که مانگا بمدت طولانی متوقف خواهد شد. آن زمان تاریخ دقیقی برای بازگشت مانگا اعلام نشده بود.

این مانگا برای اولین بار در تاریخ 3 آپریل 2019 (14 فروردین 1398) در مجله +Shonen Jump، توسط Tsuyoshi Takaki مانگاکا این اثر، منتشر شده بود. این مانگا از طریق سرویس MANGA Plus به زبان انگلیسی درحال انتشار میباشد. همچنین توسط VIZ Media تحت عنوان VIZ Signature Imprint از 15 آگوست 2023 درحال انتشار شدن است. 

این مانگا برای اولین بار در ماه می 2020 به دلیل وضعیت نامناسب سلامتی Takaki متوقف شد و در آگوست 2022 به انتشار خود بازگشت.

Heart Gear


خلاصه داستان این مانگا:

در دنیایی ویران شده، یک دختر انسانی بنام Lu و یک دروید بنازم Zett، درحال زندگی میباشند. یک روز، آنها با یک دروید جدید و مرموز به نام Chromeروبرو می شوند ... حالا هر سه آنها مانند یک خانواده با هم زندگی می کنند، اما بعد...


دانلود انیمه

اخبار
177
0
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.