فیلم انیمیشن "پسر و مرغ ماهی‌خوار" ساخته‌ی هایائو میازاکی، جایزه بهترین فیلم انیمیشن را از آن خود کرد!

فیلم انیمیشن "پسر و مرغ ماهی‌خوار" ساخته‌ی هایائو میازاکی، جایزه بهترین فیلم انیمیشن را از آن خود کرد!

هایائو میازاکی باز هم کارش را کرد! فیلم انیمیشن جدیدش، "پسر و مرغ ماهی‌خوار"، دیشب در جوایز گلدن گلوب 2024 برنده بهترین فیلم انیمیشن شد. این اولین فیلم انیمیشنی بود که میازاکی کارگردانی کرده و برنده این جایزه شده‌است.

نامزدی‌های دیگر فیلم انیمیشن عبارتند از:

  1. Suzume
  2. Spider-Man: Across the Spider-Verse
  3. The Super Mario Bros. Movie
  4. Elemental
  5. Wish

توشیو سوزوکی، تهیه کننده و یکی از بنیانگذاران استودیو گیبلی، با انتشار پیامی در توییتر، از موفقیت فیلم پسر و حواصیل ابراز خرسندی کرد.

این فیلم که پیش از این سه جایزه معتبر در ایالات متحده از جمله بهترین انیمیشن بلند در جوایز حلقه منتقدان فیلم نیویورک را دریافت کرده است، یکی از پنج فیلم انیمیشن واجد شرایط نامزدی اسکار ۲۰۲۴ است.

پسر و حواصیل یک انیمیشن فانتزی ژاپنی به کارگردانی هایائو میازاکی است که در سال ۲۰۲۳ منتشر شد. داستان فیلم درباره پسر جوانی به نام ماهیتو است که در حسرت مادرش است. او وارد دنیایی می شود که زنده ها و مردگان در آن اشتراک دارند و در آنجا مرگ به پایان می رسد و زندگی آغازی تازه می یابد. 

این فیلم به دلیل غیبت عمدی از هرگونه تبلیغات قبل از اکران در ژاپن، مورد توجه قرار گرفت. استودیو گیبلی تصمیم گرفت هیچ تریلر، تصویر، خلاصه داستان یا جزئیات بازیگری فیلم را قبل از اکران در ژاپن به استثنای یک پوستر منتشر نکند. این تصمیم باعث شد که فیلم با هیجان و کنجکاوی بیشتری روبرو شود و در نهایت با استقبال گسترده منتقدان و مخاطبان روبرو شد.

سوزوکی در پیام خود در توییتر نوشت: "بسیار خوشحالم که پسر و حواصیل به موفقیت رسیده است. این فیلم یک اثر زیبا و تاثیرگذار است که پیامی مهم درباره زندگی، مرگ و عشق دارد. من از همه کسانی که در ساخت این فیلم مشارکت داشتند، از جمله هایائو میازاکی، کارگردان بزرگ، تشکر می کنم.

دانلود انیمه The Boy and the Heron / دانلود انیمه

اخبار
865
0
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.