کارگردان انیمه چینساو من با اعلام تأسیس استودیوی جدید، از ماپا خداحافظی کرد

کارگردان انیمه چینساو من با اعلام تأسیس استودیوی جدید، از ماپا خداحافظی کرد

ریو ناکایاما، کارگردان انیمه "چینسامن"، استودیوی جدیدی به نام "اندرافت" تاسیس کرد.

ناکایاما در پستی در توییتر، تأسیس استودیوی جدید خود را اعلام کرد. او گفت که هدف این استودیو ایجاد آثار با کیفیت بالا و بدون محدودیت ژانر برای مخاطبان در سراسر جهان است.

اولین کار این استودیو یک تریلر انیمیشنی برای همکاری پلتفرم مجازی ورزش الکترونیکی VSPO و بازی کارتی تجاری Cardfight!! Vanguard است. این تریلر 1 دقیقه‌ای را می‌توانید در زیر مشاهده کنید.

تریلر تبلیغاتی توسط ناکایاما کارگردانی و استوری‌برد شده است. او همچنین از کنجی سگاوا، کارگردان انیمیشن Oshi no Ko، و فومیکا ایتو، انیماتور حمله به تایتان، برای کار بر روی این پروژه دعوت کرد.

سایت رسمی اندرافت به جاه‌طلبی‌های آینده استودیو می‌پردازد و قول می‌دهد که "به مفاهیم موجود محدود نشود" و "این انگیزه را تا زمانی که ممکن است حفظ کند."

ناکایاما با تأسیس این استودیو، به دنبال خروج سونگو پارک، کارگردان فصل اول جوجوتسو کایسن، از MAPPA برای راه‌اندازی استودیوهای خود است.

کارگردانی فصل اول مرد چینسامن بین طرفداران انیمه تفرقه افکنی کرد. برخی از طرفداران از تصاویر چشمگیر و لحن سینمایی انیمه استقبال کردند، در حالی که برخی دیگر معتقد بودند که استفاده از CG و سبک سینمایی با سبک حواس پرت چینسامن در تضاد است.

طرفداران می‌توانند کارهای ناکایاما را در فصل 1 چینسامن که در حال حاضر در انی پلاس پخش می‌شود، مشاهده کنند.

در اینجا خلاصه‌ای از داستان مرد زنجیرگسسته آورده شده است:

دنجی پسر نوجوانی‌ است که با شیطان اره‌برقی به اسم پوچیتا زندگی می‌کنه. به خاطر بدهی‌های پدرش زندگی سختی داره، برای همین اون به همراه پوچیتا برای جمع‌آوری لاشه‌های شیاطین سعی می‌کنه بدهی‌ش رو پرداخت کنه. یک روز، به دنجی خیانت می‌شه و جونش رو از دست میده. با از دست دادن هوشیاری‌ش، دنجی با پوچیتا قرارداد می‌بنده، و به عنوان «مرد اره‌برقی»، انسانی که قلب شیطان داره، احیاء می‌شه.

دانلود انیمه Chainsaw Man / دانلود انیمه

اخبار
279
6
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.