استودیو جیبلی تصویری ویژه برای سال نو منتشر کرد که توسط هایائو میازاکی، کارگردان افسانه ای انیمه ژاپن، کشیده شده است.

استودیو جیبلی تصویری ویژه برای سال نو منتشر کرد که توسط هایائو میازاکی، کارگردان افسانه ای انیمه ژاپن، کشیده شده است.

استودیو جیبلی یه کارت تبریک سال نو منتشر کرد. طبق تقویم چینی، سال ۲۰۲۴ سال خرگوش تموم شد و سال اژدها شروع شد. به مناسبت این اتفاق، وبسایت رسمی جیبلی یه تصویر رسمی از هایائو میازاکی منتشر کرد که یه اژدهای سبز رو توی ابرهای پفکی نشون میده. شخصیت‌های قرمز ژاپنی کنار اژدها "سال نو مبارک" میگن. جیبلی این تصویر رو با یه پیام تشکر از طرفداراش همراه کرد: "می‌خوام گرمترین تبریکات سال نو رو به همه شما تقدیم کنم. از شما متشکرم که همچنان از استودیو جیبلی حمایت می‌کنید."


در ادامه، وب سایت به فیلم سینمایی گیبلی، "چگونه زندگی کنیم؟" (که به نام "پسر و ماهیگیر" نیز شناخته می شود) اشاره می کند که اولین بار در 14 ژوئیه در ژاپن اکران شد و در تاریخ 8 دسامبر 2023 اجرای خود را در سینماهای آمریکای شمالی آغاز کرد. "سال گذشته، ما آخرین فیلم کارگردان Hayao Miyazaki را در عرض 10 سال منتشر کردیم ... دوره تولید هفت سال به طول انجامید و در آن مدت، رویدادهای بزرگی مانند همه گیری ویروس کرونا و جنگ در جهان ادامه داشت، اما من واقعاً افتخار می کنم که فیلم کامل شده تبدیل به یک اثری شده است که مردم سراسر جهان می توانند با افتخار آن را تماشا کنند." فیلم همچنان در سینماهای ژاپن و ایالات متحده در حال پخش است.

"پسر و ماهیگیر" تا حدی از دوران کودکی Hayao Miyazaki الهام گرفته شده است، زیرا در پس از آتش سوزی های توکیو در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد. قهرمان فیلم یک پسر جوان به نام Mahito Maki است که مادرش به طور غم انگیزی در جریان بمباران ها جان خود را از دست می دهد. پدر Mahito سپس با خاله مادرش ازدواج مجدد می کند و پسرش را به حومه شهر می برد تا زندگی جدیدی را شروع کنند. در حالی که یک روز در جنگل قدم می زد، Mahito با یک لک لک خاکستری سخنگو برخورد می کند که او را به قلمرویی جادویی می برد که مادرش به گفته او منتظر اوست. فیلم در ایالات متحده عملکرد خوبی دارد و در آخر هفته افتتاحیه خود در فروش گیشه از Godzilla Minus One و Hunger Games: The Ballad of Songbirds and Snakes پیشی گرفت.

علاوه بر این، پیام وب سایت سال نو به روز رسانی مختصری در مورد پارک گیبلی ارائه می دهد که شامل تعدادی جاذبه الهام گرفته از پروژه های مختلف این استودیو است. این پارک در 1 نوامبر 2022 افتتاح شد و به سه منطقه اصلی دسترسی داشت، در حالی که ساخت و ساز در دو منطقه باقی مانده ادامه داشت. "پارک گیبلی با افتتاح دره جادوگر در ماه مارس تمام منطقه خود را تکمیل خواهد کرد. این پروژه توسط Goro Miyazaki (پسر Miyazaki) رهبری می شود و از زمان اعلام ایده هفت سال در حال انجام است." این منطقه مکان های نمادینی از قلعه متحرک Howl و خدمت تحویل Kiki را بازآفرینی خواهد کرد. Earwig and the Witch، که توسط Goro Miyazaki کارگردانی شده است، نیز در پارک یک بخش اختصاصی خواهد داشت.

دانلود انیمه The Boy and the Heron

اخبار
509
0
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.