جوجوتسو کایسن: ۵ شخصیتی که به قدرت بیشتر نیاز دارند!

جوجوتسو کایسن: ۵ شخصیتی که به قدرت بیشتر نیاز دارند!

در چند وقت اخیر، مانگا جوجوتسو کایسن پیشرفت زیادی داشته است. شخصیت‌هایی مثل گوجو و سوکونا قدرت‌های وحشتناکی را به نمایش گذاشته‌اند. این موضوع باعث شده است که سایر شخصیت‌ها هم برای حفظ قدرت خود تلاش کنند. آنها می‌خواهند به سرعت غیرقابل تصور این دو شخصیت برسند.

بنابراین، ما فهرستی از 5 شخصیتی تهیه کرده‌ایم که باید قدرت خود را افزایش دهند تا در این رقابت قدرتی باقی بمانند.


1. پاندا

پاندا یک جادوگر درجه یک بود که قرار بود قدرتمند باشد، اما در موقعیت‌های حساس همیشه ناامیدکننده ظاهر شده بود. در نبرد علیه هانامی، روح درجه ویژه، پاندا فقط توانست چند ضربه به او وارد کند. در بازی‌های کشتار، کاشیمو او را به راحتی شکست داد. با مرگ رئیس یاگا، که مربی پاندا بود، بعید است که او بتواند قدرت خود را افزایش دهد. اما اگر کسی بتواند به پاندا کمک کند تا انرژی نفرین شده را به روشی جدید استفاده کند، ممکن است او بتواند به یک نیروی قدرتمند تبدیل شود.


2.اینوماکی توگه


اینوماکی، جادوگر درجه دو، به دلیل صحبت کردن با مواد تشکیل دهنده ساندویچ برنج، طرفداران زیادی دارد. او شخصیتی خنده دار و بامزه است و تکنیک نفرینش هم بسیار جالب است. در طول انیمه، اینوماکی را به ندرت در نبردهای اصلی دیده ایم. دلیلش این است که تکنیک نفرین او می تواند عواقب خطرناکی داشته باشد. تکنیک سخنرانی نفرین شده ایناماکی به او اجازه می دهد به مردم و نفرین ها دستور دهد تا کاری را انجام دهند. این دستورات می تواند ساده باشد، مثل "پرش کن" یا "مرگ"، یا پیچیده تر باشد. هر زمان که اینوماکی دستوری شدید صادر می کند، فشار زیادی به بدنش وارد می شود. به همین دلیل، او سعی می کند از استفاده از این تکنیک خودداری کند. با این حال، قدرت واقعی تکنیک سخنرانی نفرین شده اینوماکی زمانی نشان داده شد که اوکوتسوتسو یوتا از آن برای شکست دادن یک نفرین قدرتمند استفاده کرد.

طرفداران اینوماکی مشتاقانه منتظر روزی هستند که او بتواند از قدرت خود برای نجات روز استفاده کند.


3. یوجی ایتادوری

حتی ایتادوری یوجی، شخصیت اصلی داستان، از قدرت تصاعدی دیوانه‌وار ناشی از گوجو و سوکونا در امان نیست! از لحظه ای که سوکونا بدنش را ترک کرد، یوجی تبدیل به یک شی نفرین شده با سطوح دیوانه وار قدرت شد.

با این حال، او در آخرین مبارزه توسط سوکونا کتک خورد و احساس بی فایده بودن کرد. بنابراین، برای ایتادوری بسیار مهم است که چیزی جدید را باز کند! در واقع، به تکنیک نفرین جدید ایتادوری هم اشاره شده بود!

حتی در جریان درگیری او با سوکونا، به نظر می رسید که ایتادوری چیزی در آستین دارد! حال باید صبر کنیم و ببینیم.


4. چوسو

برادر بزرگ ایتادوری، چوسو، وقتی اولین بار ظاهر شد، یک نیروی جدی بود.او حتی نایا را شکست داد که قرار است رئیس خاندان زینین شود.اما از آن زمان به بعد، چوسو از بقیه عقب مانده است. با یک ضربه توسط یوتا بیهوش شد و کنجکاو هم با او بازی کرد.برای محافظت از برادرش، چوسو باید به نوعی پیشرفت کند، زیرا مقابله با تهدیدی مانند سوکونا حتی در یک تیم آسان نخواهد بود. شاید گسترش حوزه بتواند سطح قدرت را برابر کند!


5. تودو

آئویی تودو، بهترین دوست همه، در مبارزه با ماتسو، دستش را از دست داد. با این حال، او باز هم توانست حواس پرتی مهمی ایجاد کند و به ایتادوری کمک کرد تا ماتسو را شکست دهد. او اعلام کرد که تکنیک نفرین او مرده است، اما برخی امیدوارند که او بتواند راهی برای بازگرداندن آن پیدا کند.

همچنین، برخی معتقدند که اگر او بتواند حوزه گسترش یافته خود را باز کند، به سطح رده ویژه صعود خواهد کرد!

دانلود انیمه Jujutsu Kaisen

اخبار
3K
2
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.