کینگدام، وان پیس، جوجوتسو کایسن و بلو لاک در سال 2023 مانگاهای پرفروشی برای خوانندگان مرد بودند.

کینگدام، وان پیس، جوجوتسو کایسن و بلو لاک در سال 2023 مانگاهای پرفروشی برای خوانندگان مرد بودند.

طبق گفته آمیبا مانگا، فروشگاه و سایت رتبه‌بندی مانگا، فهرست 10 مانگا برتر پرفروش برای خوانندگان مرد در سال 2023 منتشر شد. در این فهرست، مانگای Kingdom از یاسوهیسا هارا در رتبه اول قرار دارد. این مانگای تاریخی که داستانی حماسی از جنگ‌های چین باستان را روایت می‌کند، در سال‌های اخیر محبوبیت زیادی در بین خوانندگان مرد پیدا کرده است.

در رتبه‌های بعدی این فهرست، مانگای One Piece از ایچیرو اودا، Jujutsu Kaisen از گگه آکوتامی، Blue Lock از مونیوکی کانشیرو و یوسوکه نومورا، و Tokyo Revengers از ورساکو تاکاهاشی قرار دارند.



فهرست کامل 10 مانگای برتر برای خوانندگان مرد در سال 2023 (ژاپن)

  1. Kingdom
  2. One Piece
  3. Jujutsu Kaisen
  4. Blue Lock
  5. Tokyo Revengers
  6. Oshi no Ko
  7. Ao Ashi
  8. My Hero Academia
  9. Detective Conan
  10. One Piece Color Edition

Ameba Manga یک سرویس ارائه دهنده کمیک الکترونیکی در ژاپن است که توسط CyberAgent اداره می شود. این سرویس بیش از 6 میلیون عضو و بیش از 1 میلیون اثر در اختیار دارد. Ameba Manga مجموعه ای غنی از کمیک های الکترونیکی را ارائه می دهد، از مانگا که به فیلم، فیلم لایو اکشن و انیمیشن تبدیل شده تا مانگای محبوب. Ameba Manga طیف گسترده ای از ژانرهای کمیک را ارائه می دهد، از جمله اکشن، عاشقانه، کمدی، درام، تاریخی، علمی تخیلی و موارد دیگر. این سرویس همچنین دارای مجموعه ای از کمیک های کودکان و نوجوانان است. Ameba Manga یک سرویس عالی برای طرفداران کمیک است. این سرویس مجموعه ای گسترده از کمیک های الکترونیکی را ارائه می دهد که برای هر سلیقه ای چیزی دارد.

اخبار
646
3
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.