انیمه معجزه خدایان بهشتی ( Heaven Official's Blessing )

انیمه معجزه خدایان بهشتی ( Heaven Official's Blessing )

برای تو، من شکست ناپذیر میشم! «شنیدی؟ خدای آسمانی آشغال جمع کن با کله گنده شماره یک قلمرو ارواح یه سر و سری داره!» هشتصد سال پیش، شیه لیان ولیعهد پادشاهی شیان له بود؛ کسی که محبوب شهروندان و دُردونه جهان بود. جای تعجب نداره که در سن خیلی کمی به آسمان‌ها صعود کرد. حالا هشتصد سال بعد، شیه لیان برای سومین بار به عنوان مایه خنده هر سه قلمرو صعود کرد. در اولین مأموریت‌‍ش به عنوان خدا، با شیطانی مرموز که بر قلمروی شیاطین حکمرانی میکرد ملاقات کرد...

داستان:برای اینکه آن کسی نباشم که می‌گوید "مانگا بهتر بود" اما TGCF یک رمان دیررس یک میلیون کلمه‌ای است، دقیقاً 1،144،742. (برای مرجع، مجموعه هری پاتر 1،084،170 است). علاوه بر این، یک میلیون کاراکتر چینی بسیار بیشتر از یک میلیون کلمه انگلیسی است زیرا زبان مختصر است.انیمیشن از نظر اقتباس خوب است، به دلیل سانسور، برخی از جزئیات و داستان حذف شده یا ملایم شده است، با این حال، تأثیر عمده ای بر بدنه اصلی کار ندارد. خوب، بنابراین closely دنبال رمان است، چرا هنوز اینقدر کند احساس می کند؟ همانطور که در بالا ذکر شد، داستان یک سوختن آهسته طولانی است، 11 قسمت 10 درصد از کل جهان بینی است، ما فقط بالای یخچال هستیم، حتی روی آن فرود نیامده ایم. در انیمیشن آنقدر پیشگویی وجود دارد که اگر هرگز جلوتر نروید، از آن چشم پوشی می شود، به همین دلیل است که اگر نبینید چگونه انحرافی در آن وجود دارد، خشک است. مانند اینکه این San Lang لعنتی کیست و چرا او اینقدر OP است؟ TGCF یک رمان چینی Xianxia دیگر است، این ژانر دارای بسیاری از اساطیر و اصطلاحات است که برای تازه واردان دشوار است هضم شود. داستان خود دارای بسیاری از اساطیر است که در انیمیشن توضیح داده نشده است، بنابراین این یک دوگانه بر مفهوم و داستان است.

در مورد انیمیشن چینی، بخش دردناک آن است. بیایید در مورد جنبه‌های مثبت آن صحبت کنیم، انیمیشن نسبت به سایر سریال‌های انیمیشن چینی بسیار خوب است. هنر برای OP و ED، فوق‌العاده زیبا است.

با این حال، در دریای انیمیشن‌های ژاپنی خوب، سخت است که از آن‌ها عبور کنیم. TGCF در زمینه حرکات مبارزه‌ای، برخی از فریم‌ها ضعیف هستند. علاوه بر این، آن صحنه مبارزه در قسمت 9 که به طرز عجیبی شبیه یک صحنه در Attack on Titan است. وای هالوینرها، این پایین است، کپی کردن یک انیمیشن بالایی که در حال پخش است مانند اینکه هیچ کس متوجه نخواهد شد ...

برخی از صحنه‌ها دارای 3D ادغام شده هستند که کمی عجیب است زیرا چشمان می‌توانند به وضوح تشخیص دهند که این یکسان نیست. قسمت 6 فقط وحشی بود، لب‌ها مطابقت نداشتند، تصاویر متحرک تصادفی، میکس صدا اشتباه بود، آنها آن را اکنون تعمیر کرده‌اند، اما خدای من اگر اولین بار آپلود را دیدید می‌گفتید چه اتفاقی افتاده است.

در مورد طراحی شخصیت‌ها، همان مشکل MDZS و تعدادی از انیمیشن‌های چینی دیگر را دارد. همه تقریباً صورت یکسانی دارند. در اینجا فقط دو نوع طراحی وجود دارد، بازیگران اصلی Bishie و سپس عوام زشت، این در واقع یک راه خوب برای پیش‌بینی است، اگر شخصیت مانند یک Bishie کشیده شده باشد، مهم هستند، به عنوان مثال، در قسمت 11 از آن Bishie که ظاهراً کسی آن را به رسمیت نشناخت زیرا همه شبیه هم هستند. قبل از اینکه کسی با من دعوا کند که این Danmei (Tanbi در ژاپنی) است، که به دنبال دو مرد خوش تیپ و زیبا در یک رابطه عاشقانه است، اما بیایید شخصیت ها را نیز متمایز کنیم. من تنها کسی نیستم که با این مشکل مواجه شده‌ام زیرا افرادی را در نظرات دیده‌ام که «اوه خدای من آیا این xxx است، چه پیچش داستانی»، نه عرق، من می‌دانم که آن‌ها یک شنل دارند تا نتوانید لباس‌هایشان را ببینید زیرا این تنها نشانه بود.

صدا:

OP و ED عالی هستند، همه آنها توسط خوانندگان چینی بسیار خوب خوانده شده اند. دومین ED حاوی شعرهای acrostic است، که یک جزئیات جالب است.

صداگذاری به طور کلی بد نیست، کمی برای برخی از شخصیت ها غیر طبیعی است اما مشکل بزرگی نیست.

در مورد موسیقی، من در حال حاضر قصد دارم ویرایشگر را بزنم. اگر این را در Funimation تماشا کردید، این مشکل را نخواهید داشت. من TGCF را در Bilibili رسمی تماشا کردم، که در آن یک آگهی تبلیغ یک ماست در ابتدای قسمت بعد از کلیک روی play وجود دارد، آگهی با Xie Lian با گفته های تبلیغاتی مانند موسیقی در پشت آن متحرک شده است. هنگامی که یک صحنه احساسی یا پرتنش در انیمیشن وجود دارد، آنها همان موسیقی متن را پخش می کنند، من به طور شرطی با آن موسیقی متن خاص به ماست مرتبط شده ام و این واکنش رفلکسی می شود و من فقط می روم آها، پر از Peach Bits، پر از عشق، این ماست واقعی است، این من را از صحنه خارج می کند و نمی توانم برگردم. بیایید، آیا بودجه ای برای این ندارید، شما یک حامی مالی گرفته اید، یک آهنگ جدید برای آن آگهی بگیرید.

و در نهایت:

انیمه فراز و نشیب های زیادی دارد، تماشای بدی نیست. برای بینندگان جدید سخت است، شما تازه واردان هشدار داده شده اید.

دانلود انیمه Heaven Official's Blessing

نقد و بررسی
830
1
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.