مانگا "Kakegurui" بمدت چند ماه وارد وقفه شد

مانگا "Kakegurui" بمدت چند ماه وارد وقفه شد

شماره ژانویه 2024 مجله Gangan Joker از Square Enix روز یکشنبه در خبری رسمی اعلام کرد که مانگا (Kakegurui) Kakegurui: Compulsive Gambler برای مدت چند ماهی وارد وقفه خواهد شد. علت این وقفه اعلام شده برای توسعه جدید بهتر و آماده سازی مانگا میباشد.

همچنین این مانگا دهمین سالگرد خود را در سال 2024 جشن می گیرد.

این مانگا برای اولین بار به داستان نویسی Homura Kawamoto و طراحی Tooru Naomura، در تاریخ 22 مارس 2014 (2 فروردین 1393) در مجله Gangan Joker منتشر شده است. این مانگا از 25 آگوست 2015 به صورت دیجیتالی و به زبان انگلیسی با عنوان Kakegurui: Compulsive Gambler توسط Yen Press از 18 جولای 2017 به صورت چاپی درحال انتشار میباشد

همچنین این مانگا به زبان اسپانیایی توسط ECC Comics منتشر خواهد شد.

Kakegurui


این مانگا همچنین الهام بخش یک انیمه تلوزیونی با عنوام "Kakegurui" میباشد که برای اولین بار در تاریخ 1 جولای 2017 (10 تیر 1396) در 12 قسمت در ژاپن به نمایش در آمد. این انیمه همچنین در فوریه 2018 توسط شرکت Netflix در خارج از ژاپن منتشر شد.

سپس فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان جدید "××Kakegurui" در 9 ژانویه 2019 (19 دی 1397) همانند فصل اول در 12 قسمت در ژاپن پخش شد. شرکت Sentai Filmworks مجوز پخش هر دو فصل این انیمه را دریافت و آنها را بصورت ویدیوی خانگی با دوبله انگلیسی منتشر کرد.

هر دو فصل این انیمه در ژانر شونن , مدرسه ای , درام , روانشناختی , رازآلود , بازی استراتژیک , بازی با ریسک بالا، توسط استودیو MAPPA ساخته شده بود.

××Kakegurui


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

آکادمی خصوصی هیاکائو برنامه آموزشی بسیار عجیبی دارد؛ در این مدرسه داشتن هوش و ذکاوتی که در خواندن کتاب بکار می رود و یا فرز بودن در ورزش و ورزشکار بودن نیست که شما را از دیگران جلو می اندازد، بلکه ثروت خانوادگی دانش آموز، داشتن تواناییِ خواندن دست حریف است که حرف مهمی در پیشی گرفتن دانش آموزان از همدیگر می زند. و چه راهی بهتر از “قمار” برای شکوفا کردن چنین استعدادی؟! در آکادمی هیاکائو برنده مانند یک پادشاه زندگی می کند و بازنده به فلاکت میرسد. و حالا دختری به نام “هیمکو جابامی” با هدف شکست دادن بهترین های این مدرسه پا به آکادمی هیاکائو می گذارد.

اخبار
346
0
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.