ساخت انیمه تلوزیونی "Mob kara Hajimaru Tansaku Eiyuutan" تایید شد

ساخت انیمه تلوزیونی "Mob kara Hajimaru Tansaku Eiyuutan" تایید شد

حساب رسمی توییتر HJ Bunko imprint از Hobby Japan روز چهارشنبه در طی خبری رسمی فاش کرد که ساخت انیمه تلوزیونی جدیدی با عنوان "Mob kara Hajimaru Tansaku Eiyuutan" که اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد، تایید شده است.

بمناسبت این خبر HJ Bunko imprint از پوستری رسمی برای این انیمه رونمایی کرد. اطلاعات دیگری برای این انیمه طی هفته های آینده منتشر خواهد شد.


پوستر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Mob kara Hajimaru Tansaku Eiyuutan


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Kaitou با تصویرگری Almic، در تاریخ 1 جولای 2021 (10 تیر 1400) منتشر شده است. این لایت ناول ابتدا بصورت یک ناول وب، در وبسایت Shousetsuka ni Narou در 9 آپریل 2019 شروع به انتشار کرد و سپس از اول جولای 2021 توسط Hobby Japan به صورت چاپی منتشر شد.

جلد هفتم این لایت ناول در 29 سپتامبر منتشر شد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Kaito Takagi یک پسر دبیرستانی معمولی است که روزهای خود را به کاوش در سیاه چال‌های ژاپن می‌گذراند و برای دریافت مقداری پول اضافی به شکار slime می‌پردازد. بعلاوه این کار، او بی سر و صدا دوست دوران کودکی خود، دختر محبوب کلاس را تحسین می کند. یک روز، یک slime طلایی کمیاب ظاهر می شود، و پس از اینکه Kaito آن را شکست می دهد، یک آیتم فوق العاده ارزشمند پیدا می کند - کارتی که می تواند موجودات افسانه ای را احضار کند! او تصمیم می گیرد از آن استفاده کند و یک دوشیزه جنگجوی خیره کننده را احضار میکند. اکنون، Kaito این شانس را دارد که از زندگی کاوشگر معمولی خود بالاتر برود.


دانلود انیمه Mob kara Hajimaru Tansaku Eiyuutan (به محض انتشار)

اخبار
234
0
8 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.