تریلر جدیدی از پارت دوم انیمه تلوزیونی "Synduality: Noir" منتشر شد

تریلر جدیدی از پارت دوم انیمه تلوزیونی "Synduality: Noir" منتشر شد

وبسایت رسمی فرنچایز تلوزیونی "Synduality: Noir" روز چهارشنبه از تریلر جدیدی برای پارت دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان "Synduality: Noir Part 2" به همراه پوستر جدیدی از آن رونمایی کرد. این تریلر منتشر شده آهنگ تم اصلی این انیمه را بصورت پیش نمایش نشان میدهد.

آهنگی که نمایش داده شد، آهنگ اندینگ این انیمه با عنوان "Drifters" میباشد که توسط گروه STEREO DIVE FOUNDATION اجرا میشود. همچنین آهنگ اوپنینگ این انیمه توسط گروه ARCANA PROJECT با عنوان "Aire" درحال اجرا میباشد.

انیمه تلوزیونی Synduality: Noir Part 2 همانطور که قبلا اعلام شده بود، قرار است در تاریخ 8 ژانویه 2024 (18 دی 1402) در کانال های TV Tokyo، TV Osaka، TV Aichi، TV Setouchi، TV Hokkaido و TV Q Kyuushuu به نمایش در بیاید. این انیمه همچنین بعدا در دو کانال BS NTV و AT-X پخش خواهد شد. همچنین شرکت +Disney اعلام کرد که این انیمه را بصورت انحصاری از 9 ژانویه پخش خواهد کرد.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Synduality: Noir Part 2


پارت اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Synduality: Noir" برای اولین بار در تاریخ 11 جولای 2023 (20 تیر 1402) در ژاپن به نمایش در آمد. این انیمه با پخش قسمت دوازدهم و آخر خود در روز گذشته به پارت اول خود پایان داد. همچنین شرکت +Disney این انیمه را به طور انحصاری در سراسر جهان پخش کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر علمی تخیلی، توسط استودیو 8bit با کارگردانی Yuusuke Yamamoto ساخته شده است.

برخی دیگر از کارکنانی که در ساخت این انیمه مشارکت داشتند، شامل:

تهیه کننده: Yousuke Futami

کارگردانی صدا: Jin Aketagawa

فیلمانه نویس و خالق اصلی: Hajime Kamoshida

کارگردان هنری: Kenta Masuda

موسیقی: Masato Nakayama

مدیرفیلمبرداری: Sei Yamamoto

و...

برخی از بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش میکنند، عبارتند از:

Takeo Ōtsuka در نقش Kanata

Aoi Koga در نقش Noir

Nagisa Aoyama در نقش Ciel

Yūsuke Kobayashi در نقش Tokio

Fuminori Komatsu در نقش Mouton

Konomi Inagaki در نقش Ellie

و...

Synduality: Noir


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از بازی با عنوان "Synduality: Echo of Ada" میباشد که در سال 2023 برای پلتفرم های PlayStation 5، اXbox سری X|S و PC از طریق Steam منتشر شده است.

این فرنچایز همچنین دارای یک مانگا اسپین آف با عنوان Synduality: Ellie خواهد بود که بر شخصیت اصلی تمرکز دارد و در مجله ماهانه Comic Alive عرضه شده است. این مانگا همچنین دارای یک ناول خواهد بود که تحت عنوان MF Bunko J عرضه خواهد شد.

این فرنچایز همچنین دارای یک اسپین آف ناول جداگانه "photo story" با عنوان آزمایشی Synduality: Kaleido است که در مجله ماهانه Hobby Japan منتشر خواهد شد.در حالی که بازی در سال 2222 جریان دارد، انیمه آن 20 سال پس از آن در سال 2242 روایت می شود.


دانلود انیمه Synduality: Noir Part 2 (به محض انتشار)

اخبار
252
0
8 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.