ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی "Shy" تایید شد

ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی "Shy" تایید شد

وبسایت رسمی فرنچایز تلوزیونی "Shy" روز دوشنبه طی خبری رسمی اعلام کرد که ساخت فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان "Shy 2nd Season" تایید شده است.

بمناسبت این خبر Bukimi Miki مانگاکا این اثر تصویری طراحی و منتشر کرد.


تصویر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Shy 2nd Season


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Shy" در تاریخ 3 اکتبر 2023 (11 مهر 1402) در ژاپن از کانال TV Tokyo و شبکه های دیگر به نمایش در آمد. همچنین شرکت Crunchyroll این انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن، استریم و برای آن یک دوبله انگلیسی منتشر کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر شونن - درام - اکشن و قدرت های فوق العاده، توسط استودیو 8bit به کارگردانی Masaomi Andou ساخته شده بود.

برخی از بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش کردند: 

Shino Shimoji در نقش Teru Momijiyama

Nao Tōyama در نقش Iko Koishikawa

Tomokazu Sugita در نقش Ebio (Shrimpy)

Mamiko Noto در نقش Spirit

Shinichiro Miki در نقش Stardust

و...

Shy


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Bukimi Miki مانگاکا این اثر، در تاریخ 1 آگوست 2019 (10 مرداد 1398) در مجله هفتگی Shounen Champion منتشر شده است. این مانگا به زبان انگلیسی از 13 دسامبر 2022 توسط Yen Press درحال انتشار میباشد.

Miki ابتدا این مانگا را در مجله هفتگی Shōnen Champion به عنوان یک مانگای وان شات در ژانویه 2017 منتشر کرد و سپس در آگوست 2019 بطور رسمی شروع به پخش مانگا در همان مجله کرد.

همچنین Akita Shoten اولین جلد گردآوری شده مانگا را در دسامبر 2019 منتشر کرد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

درست زمانی که این سیاره به جنگ جهانی سوم خود نزدیک شد، افراد دارای ابرقدرت ها از سراسر جهان برای حفظ صلح ظاهر شدند. آنها به نماد ملت های مربوطه خود تبدیل شدند و تلاش کردند تا جنایت را محدود کنند و بدکاران را به دست عدالت بسپارند. قهرمان نوجوان Teru "Shy" Momijiyama نماینده ژاپن در دنیای قهرمانان است. هنگامی که یک تهدید مرموز به نام Amalareiks ظاهر می شود، Shy باید با همکار قهرمانان خود همکاری کند تا آنها را به هر قیمتی متوقف کند.


دانلود انیمه Shy 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
267
0
9 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.