اولین پوستر رسمی از فصل دوم انیمه تلوزیونی "Jigokuraku" منتشر شد

اولین پوستر رسمی از فصل دوم انیمه تلوزیونی "Jigokuraku" منتشر شد

روز یکشنبه در طی برگزاری رویداد Jump Festa '24 در پنل انیمه تلوزیونی "Jigokuraku" از اولین پوستر رسمی برای فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان (Jigokuraku 2nd SeasonHell's Paradise 2nd Season رونمایی شد.

همچنین در ادامه این رویداد اعلام شد که Ryōta Suzuki در نقش Yamada Asaemon Shugen که اولین بار در قسمت سیزدهم و آخر فصل اول ظاهر شد، ایفای نقش خواهد کرد.


پوستر جدید منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Jigokuraku 2nd Season


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان Jigokuraku در تاریخ 1 آپریل 2023 (12 فروردین 1402) ساعت 23:00 از کانال Tokyo TV و شرکت های وابسته به آن به نمایش در آمد. این انیمه همچنین در ژاپن از طریق Amazon Prime Video، Netflix و Hikari TV پخش شد.

همچنین شرکت Crunchyroll این انیمه را در آمریکا، اروپا، آفریقا، استرالیا و نیوزیلند پخش خواهد شد. این انیمه در کشورهای آسیایی-اقیانوسیه به جز استرالیا، نیوزلند و چین از Netflix پخش کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر شونن - فانتزی - اکشن - تاریخی و خشونت زیاد، توسط استودیو MAPPA ساخته شده است.

برخی از بازیگرانی که در این انیمه ایفای نقش کردند، عبارتند از:

Chiaki Kobayashi در نقش Gabimaru

Yumiri Hanamori در نقش Yamada Asaemon Sagiri

Ryohei Kimura در نقش Aza Chōbei

Kensho Ono در نقش Yamada Asaemon Tōma

Rie Takahashi در نقش Yuzuriha

Tetsu Inada در نقش Tamiya Gantetsusai

و...

Jigokuraku


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانگایی در همین عنوان میباشد که توسط Yuuji Kaku مانگاکا این اثر، در 22 ژانویه سال 2018 (2 بهمن 1396) در مجله +Shounen Jump منتشر و سپس در تاریخ 25 ژانویه 2021 به اتمام رسیده است. این مانگا از 17 می 2018 به زبان انگلیسی، با عنوان Hell's Paradise توسط VIZ Media منتشر شده است. 

جلد سیزدهم و آخرین مانگا در آپریل 2021 ارسال شد.

این مجموعه همچنین بیش از 4 میلیون نسخه تیراژ دارد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

گابیماروی هولو(پوچی)، نینجای اهل دهکده‌ی ایواگاکوره که به سردمزاجی و بی‌احساس بودنش معروفه، توسط هم‌تیمی نینجاش براش پاپوش دوخته می‌شه و ‌اکنون در صف اعدادم قرار گرفته. خسته از کشتار و خیانت، تصمیم گرفته بمیره. با این حال، هیچ روش اجرای حکمی روی اون جواب نمی‌ده چون به همان اندازه که گابیمارو بی‌تفاوت از پذیرش گناهش امتناع می‌کنه، دلیلی برای بقاء داره. می‌خواد پیش همسرش برگرده، کسی که به خاطرش نرم شد و نتونست یه قاتل بالفطره بشه. برای همین، از مرگ امتناع می‌کنه. آسائمون خونخوار، جلاد مشهور، که شاهد تمام این اتفاقات بوده پیشنهادی برای نینجا داره. از گابیمارو می‌خواهد که در ازای عفو کامل شوگونات به تیم اعزامی در جزیره‌ای واقع در جنوب ژاپن ملحق بشه تا اکسیر جاودانگی رو پیدا کنند. با این حال، این جزیره یک جزیره‌ی معمولی نیست: اعتقاد بر این‌ـه که جزیره بهشت‌ـه. با این حال، جزیره پر از رمز و رازه، و تیم اعزامی که متشکل شده از کسانی که به اعدام محکوم شدن ممکن‌ـه آمادگی لازم برای رسیدن به هدف‌ـِشون رو نداشته باشن.


دانلود انیمه Jigokuraku 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
693
0
9 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.