فصل دوم انیمه تلوزیونی "Kami no Tou" در جولای 2024 پخش خواهد شد

فصل دوم انیمه تلوزیونی "Kami no Tou" در جولای 2024 پخش خواهد شد

شرکت Crunchyroll در پانل خود در ارتباط با فرنچایز "Kami no Tou"، در رویداد Anime NYC، تاریخ پخش فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان (Kami no Tou 2nd SeasonTower of God Season 2 را فاش کرد.

در این رویداد اعلام شد که این انیمه تلوزیونی قرار است در جولای سال 2024 (تیر 1403) در ژاپن به نمایش در بیاید. همچنین در این رویداد تریلری برای این انیمه منتشر که این خبر را بصورت رسمی تایید کرد.


پوستر رسمی برای فصل دوم این انیمه را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Kami no Tou 2nd Season


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان "Kami no Tou" برای اولین بار در تاریخ 2 آپریل 2020 (14 فروردین 1399) در ژاپن به نمایش در آمد و با 13 قسمت در 25 ژوئن (5 تیر) به پایان رسید. شرکت Crunchyroll ین انیمه را همزمان با پخش آن در ژاپن، استریم کرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر درام , فانتزی , اکشن , رازآلود , ماجراجویی، توسط استودیو Telecom Animation Film ساخته شده بود.

Kami no Tou


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از مانهوایی در همین عنوان میباشد که توسط SIU نویسنده و طراح این اثر، در تاریخ 5 جولای 2010 (14 تیر 1389) در وبسایت Naver Webtoon منتشر شده است. 

این مانهوا از 30 ژوئن 2014 توسط LINE Webtoon به صورت دیجیتالی به زبان انگلیسی منتشر شده است. همچنین از 22 نوامبر 2022 توسط Wattpad Webtoon Studios تحت عنوان Webtoon Unscrolled Imprint درحال انتشار میباشد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

چه خواسته ای دارید؟ ثروت؟ قدرت؟ افتخار؟ انتقام؟ یا چیزی فراتر از همه ی این ها؟ در آخرین طبقه ی برج هر آنچه را بطلبید، در اختیار خواهید داشت... بام تنها برای یافتن دوست خود "راشل" به برج آماده است. اما برج نشینان از او چه خواهند خواست؟ حقیقت برج چیست؟


دانلود انیمه Kami no Tou 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
472
4
10 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.