مانگا پایان یافته "!!Ore Monogatari" با دو چپتر جدید بازخواهد گشت

مانگا پایان یافته "!!Ore Monogatari" با دو چپتر جدید بازخواهد گشت

شماره دسامبر مجله Bessatsu Margaret از Shueisha روز دوشنبه فاش کرد که مانگای پایان یافته کمدی رمانتیک (!!Ore Monogatari) !!My Love Story اثر Kawahara و Aruko، با دو چپتر جدید از شماره ژانویه این مجله دوباره شروع و از 13 دسامبر به فروش میرسد.

این مانگای رمانتیک در سال 2016 به پایان رسیده بود.

مانگا !!Ore Monogatari برای اولین بار به داستان نویسی Kazune Kawahara و طراحی Aruko، در تاریخ 13 دسامبر 2011 (22 آذر 1390) در مجله Bessatsu Margaret منتشر شده بود و سپس پس از 5 سال انتشار در تاریخ 13 جولای 2016 (23 تیر 1395) به پایان رسید. این مانگا با عنوان My Love Story به زبان انگلیسی توسط VIZ Media تحت عنوان Shojo Beat از 1 جولای 2014 تا 5 سپتامبر 2017 منتشر شد.

همچنین از دسامبر سال 2015 به زبان اسپانیایی توسط Ivrea España منتشر شد.

مانگا !!Ore Monogatari در رتبه بندی بخش زنان !Kono Manga ga Sugoi در سال 2013، برنده سی و هفتمین جایزه Kodansha Manga برای بخش Shoujo Manga شد و دوباره برای همان دسته در سال 2015 در شصت و یکمین جایزه Shogakukan Manga توانست رتبه اول را کسب کند.

!!Ore Monogatari


این مانگا همچنین الهام بخش یک انیمه تلوزیونی با عنوان (!!Ore Monogatari) !!My Love Story میباشد که با 24 قسمت برای اولین بار در 9 آپریل 2015 (20 فروردین 1394) به نمایش در آمد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی ، عاشقانه و شوجو، توسط استودیو Madhouse ساخته شده بود.

!!Ore Monogatari


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

tsuyoshi takeo یک دانش آموز سال اول دبیرستان به توان دو ( وزن ۱۲۰ کیلو قد ۲ متر ) او تمام طول روز را در کنار دوست دوران کودکی اش که دوست دوران کودکی اوست می گذرونه ، یک روز takeo یک دختر به اسم yamato را از دست یک بیمار اجتماعی نجات میده . به نظر شما این اتفاق می تونه شروعی برای بهار زندگیه takeo باشه ؟

اخبار
247
4
10 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.