مانگا "Shin Honkaku Mahou Shoujo Risuka" با جلد هفتم خود به پایان میرسد

مانگا "Shin Honkaku Mahou Shoujo Risuka" با جلد هفتم خود به پایان میرسد

Nao Emoto هنرمند مانگا، روز پنجشنبه در حساب توییتر خود فاش کرد که مانگای "Shin Honkaku Mahou Shoujo Risuka" قرار است در هفتمین جلد گردآوری شده خود به پایان برسد. Emoto جلد جلد ششم مانگا را منتشر کرد که روز پنجشنبه ارسال شد.

همچنین جلد ششم این مانگا روز پنجشنبه فاش کرد که جلد هفتم مانگا در 9 آپریل 2024 (21 فروردین 1403) ارسال خواهد شد.

این مانگا برای اولین به داستان نویسی ISIN NISIO و طراحی Nao Emoto در تاریخ 9 آپریل 2021 (20 فروردین 1400) در مجله Bessatsu Shounen Magazine منتشر شده است.

ایموتو اقتباس مانگایی از رمان‌های شین هونکاکو ماهو شوجو ریسوکا (دختر جادویی جدید ارتدوکس ریسوکا) نویسنده NisiOisin را در آوریل 2021 در مجله Bessatsu Shōnen Kodansha عرضه کرد.

Shin Honkaku Mahou Shoujo Risuka


خلاصه داستان این مانگا:

استان Nagasaki، در ژاپن، یک پادشاهی جادویی است. در حالی که جادوگرانی که در آنجا زندگی میکنند نمیتوانند از اقیانوس عبور کنند و در Kyuushu به دام افتاده‌اند، هنوز به اندازه‌ای تهدید آمیز هستند که آمریکایی‌ها بمب را در طول جنگ جهانی دوم بر روی آنها انداختند. ساکنان نگران هستند که این اتفاق دوباره رخ دهد، به خصوص اگر انسان های معمولی تصمیم بگیرند که جادوگران یک تهدید جدی برای آنها هستند.
دختر قدرتمندترین جادوگر زنده، Mizukura Risuka ده ساله است و در خارج از Nagasaki زندگی میکند و به دنبال پدرش می گردد و جادوگران شیطانی را میکشد. خون او حاوی جادوهایی است که زمان را کنترل میکند و به او اجازه میدهد تا زندگی خود را به سرعت پیش ببرد. تکنیک نهایی او تنها زمانی شروع می شود که خونین بمیرد - خون او در 27 سالگی، در اوج قدرتش، برای یک دقیقه به خودش تبدیل می شود.
راهنمای او در میان دنیای انسان های عادی Kugi Kizutaka است که او نیز ده ساله است. Kizutaka یک نابغه و یک جامعه شناس است. او معتقد است که تنها راه برای شاد بودن مردم این است که توسط او اداره شود و هر کسی را که ملاقات میکند به عنوان یک پیاده یا برده بالقوه می بیند.

اخبار
210
1
10 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.