انیمه سینمایی "One Piece Film Red" به 20 میلیارد ین فروش در گیشه رسید

انیمه سینمایی "One Piece Film Red" به 20 میلیارد ین فروش در گیشه رسید

وبسایت رسمی فرنچایز "One Piece" روز چهارشنبه در طی خبری رسمی اعلام کرد انیمه سینمایی جدید این فرنچایز با عنوان "One Piece Film Red" از زمان افتتاحیه آن در 20 اکتبر، مجموعاً 20 میلیارد ین (حدود 133 میلیون دلار آمریکا)، همراه با نمایش اصلی فیلم از 6 آگوست 2022 تا 29 ژانویه به دست آورده است.

این فیلم انیمه حدود 300 میلیون ین (حدود 1.98 میلیون دلار) از نمایش‌هایی بر روی تلویزیون درآمد کسب کرده است. همچنین برانداز شده که این انیمه سینمایی در مجموع 14.5 میلیون بلیت فروخته است.

این انیمه سینمایی در آخر هفته افتتاحیه خود در رتبه اول قرار گرفت و 122000 بلیت فروخت و در سه روز اول 159197710 ین (حدود 1.06 میلیون دلار آمریکا) به دست آورد.


انیمه سینمایی One Piece Film Red به پرفروش‌ترین و پردرآمدترین قسمت فیلم این مجموعه از نظر تعداد بلیت فروخته شده و ین کسب شده در گیشه تبدیل شده است.

این فیلم انیمه همچنین با پشت سر گذاشتن انیمه سینمایی "Howl's Moving Castle" به عنوان پنجمین فیلم پردرآمد انیمه ژاپنی شناخته شد. علاوه بر این، این فیلم معادل 31.9 میلیارد ین (حدود 246.5 میلیون دلار) در سرتاسر جهان به دست آورده است و به این ترتیب از فیلم انیمه Howl's Moving Castle به عنوان پردرآمدترین فیلم انیمه در جهان پیشی گرفته است.

این فیلم همچنین رتبه هشتم پردرآمدترین فیلم تمام دوران در ژاپن را به خود اختصاص داده است و در سال 2022 باکس آفیس ژاپن را از نظر درآمد ین و بلیت های فروخته شده در صدر قرار داده است.


خلاصه داستان این انیمه سینمایی:

اوتا محبوب ترین خواننده جهان میباشد. او به پنهان کردن هویت خود هنگام اجرا معروف است، صدای یوتا را میتوان ماورایی توصیف کرد. حالا برای اولین بار، اوتا خودش را در یک کنسرت زنده به دنیا نشان میدهد. هنگامی که صحنه نمایش با هرنوعی از طرفداران اوتا پر میشود ( از جمله دزدان دریایی هیجان زده، نیروی دریایی که در نزدیکی مراقب است و کلاه حصیری ها که لوفی فقط برای لذت بردن از آن اجرای پر سر وصدا آنها را آنجا کشانده ) صدایی که تمام جهان منتظر آن بود، طنین انداز میشود. داستان با یک حقیقت تکان دهنده شروع میگردد و آن این است که اوتا دختر شنکس می باشد...

اخبار
173
0
10 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.