مانگا "Hirayasumi" تا سال بعد به تعویق افتاد

مانگا "Hirayasumi" تا سال بعد به تعویق افتاد

هنرمند مانگا Keigo Shinzou، روز دوشنبه در حساب توییتر خود فاش کرد مانگا "Hirayasumi" که یکی از آثار او میباشد، تا سال آینده وارد وقفه خواهد شد. 

Shinzou در ادامه توضیح داد که این وقفه بخاطر مشکلی جسمی یا بیماری نیست، بلکه او به زمان بیشتری نیاز دارد تا مانگا را به شکلی رضایت‌ بخش که خود میخواد بکشد، تا جای هیچ پشیمانی نباشد. او همچنین در ادامه افزود که تقریباً هر روز تا زمانی که مانگا به انتشار خود برگردد، به طراحی کردن ادامه میدهد.

این مانگا برای اولین بار در تاریخ 26 آپریل 2021 (6 اردیبهشت 1400) در مجله Big Comic Spirits، توسط Keigo Shinzou مانگاکا این اثر منتشر شده است. این مانگا قرار است در تابستان سال 2024 توسط شرکت Viz Media به زبان انگلیسی منتشر شود.

همچنین این مانگا به زبان فرانسوی توسط Lezard Noir از 8 مارس 2023 و به زبان اسپانیایی توسط Milky Way Ediciones درحال انتشار میباشد. 

این مانگا در سال 2022 نامزد دریافت پانزدهمین جایزه Manga Taisho شده بود و در سال در فهرست خوانندگان مرد !Kono Manga Sugoi در رتبه هجدهم قرار گرفت.

Hirayasumi


خلاصه داستان این مانگا:

Hiroto Ikuta پسری 29 ساله که در Asagaya زندگی میکند، روزهای خود را با کار پاره وقت خود و گفتگو با مردم محلی میگذراند. او بیشتر دوست دارد از Hanae Wada دیدن کند - یک زن مسن بداخلاق و در عین حال مهربان که Hiroto او را "Granny" صدا میکند. این زن مسن بر اثر سکته قلبی از دنیا میرود و در کمال تعجب، Hiroto خانه او را به ارث میبرد، زیرا او هرگز ازدواج نکرده بود و کسی دیگری را نداشت.
سه ماه بعد، Natsumi Kobayashi دختری 18 ساله از زادگاهش نقل مکان میکند تا به مدرسه هنر برود. او از آنجایی که جایی برای رفتن نداشت، نزد پسر عمویش Hiroto میرود که سال‌ هاست او را ندیده است. علیرغم شخصیت‌های متضادشان، این دو نفر شروع به زندگی در زیر یک سقف میکنند و در زندگی‌ های به ظاهر پیش پا افتاده خود تلاش میکنند.

اخبار
139
0
11 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.