ساخت انیمه تلوزیونی "Lv2 kara Cheat datta Motoyuusha Kouho no Mattari Isekai Life" تایید شد (به همراه تریلر)

ساخت انیمه تلوزیونی "Lv2 kara Cheat datta Motoyuusha Kouho no Mattari Isekai Life" تایید شد (به همراه تریلر)

حساب توییتر رسمی لایت ناول "Lv2 kara Cheat datta Motoyuusha Kouho no Mattari Isekai Life" روز یکشنبه فاش کرد که یک انیمه تلوزیونی اقتباسی از این لایت ناول با عنوان (Lv2 kara Cheat datta Motoyuusha Kouho no Mattari Isekai LifeChillin' in Another World with Level 2 Super Cheat Powers ساخته خواهد شد.

بمناسب این خبر وبسایتی برای این انیمه تاسیس و در آن از تریلر معرفی و همچنین پوستری رسمی برای این انیمه تلوزیونی رونمایی شد. همچنین این وبسایت برخی از بازیگران اصلی و کارکنان انیمه را معرفی و همچنین تاریخ پخش این انیمه را فاش کرد.

این انیمه تلوزیونی قرار است در سال 2024 (1402 - 1403) در ژاپن به نمایش در بیاید.


پوستر منتشر شده برای این انیمه را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Lv2 kara Cheat datta Motoyuusha Kouho no Mattari Isekai Life


بازیگران اصلی معرفی شده، عبارتند از:

Satoshi Hino در نقش Flio

Rie Kugimiya در نقش Fenrys

انیمه تلوزیونی Lv2 kara Cheat datta Motoyuusha Kouho no Mattari Isekai Life در ژانر فانتزی ، اکشن ، عاشقانه و ایسکای، توسط استودیو J.C.Staff درحال ساخت میباشد.

برخی از کارکنانی که اسامی آنها در ساخت این انیمه اعلام شده، شامل:

کارگردان: Yoshiaki Iwasaki

فیلمنامه نویس: Megumi Shimizu

موسیقی: Kujira Yumemi

همچنین بمناسبت ساخت این انیمه، تصویرگر لایت ناول این فرنچایز تصویری طراحی و آن را منتشر کرد:


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Miya Kinojou و تصویرگری Katagiri، در تاریخ 25 دسامبر 2016 (5 دی 1395) منتشر شده است. این لایت ناول از 10 سپتامبر 2021 به صورت دیجیتالی و به زبان انگلیسی با عنوان Chillin' in Another World with Level 2 Super Cheat Powers توسط J-Novel Club درحال انتشار میباشد.

این مجموعه در ابتدا بصورت یک ناول وب در وبسایت Shousetsuka ni Narou در سال 2016 منتشر شد. سپس شرکت Overlap اولین جلد رسمی آن را بصورت چاپی و با برچسب Overlap Novels منتشر کرد/

Lv2 kara Cheat datta Motoyuusha Kouho no Mattari Isekai زندگی به عنوان یک رمان وب در Shousetsuka ni Narou آغاز شد. اولین جلد رسمی در 25 دسامبر 2016 توسط Overlap و با برچسب Overlap Novels منتشر شد.

شرکت Overlap شانزدهمین جلد این لایت ناول را در 25 اکتبر منتشر خواهد کرد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

پادشاهی جادویی Klyrode هر ساله صدها قهرمان را از دنیاهای دیگر فرا می خواند تا در جنگ خود علیه Dark One و ارتش شیاطین قدرتمندش بجنگند. Banaza یکی از آن قهرمانان است که از پایتخت سلطنتی Paluma احضار شده است، اما یک چیزی در این میان درست نیست - Paluma فقط یک تاجر متوسط است. او نه جادو دارد، نه توانایی جنگیدن، و آمارش افتضاح است. بدتر از آن، یک اتفاق ناگوار باعث می شود که او نتواند به خانه اش برگردد! سرنوشت Paluma که به عنوان یک قهرمان طرد شده و در دنیایی دیگر گیر افتاده است و توسط یک پادشاه ظالم که فقط می خواهد او را از دست بدهد، به دوردست های پادشاهی رها شده است. اما وقتی نامزد قهرمان شکست خورده پس از رسیدن به سطح دو، خود را با قدرت های فوق تقلب پیدا کند، چه اتفاقی می افتد؟


دانلود انیمه Lv2 kara Cheat datta Motoyuusha Kouho no Mattari Isekai Life (به محض انتشار)

اخبار
1K
4
11 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.