ساخت انیمه "Koujo Denka no Kateikyoushi" تایید شد (به همراه تیزر)

ساخت انیمه "Koujo Denka no Kateikyoushi" تایید شد (به همراه تیزر)

شرکت Kadokawa در رویداد پخش زنده "Fantasia Bunko Daikanshasai Online 2023" در روز شنبه طی خبری ساخت انیمه ای با عنوان (Koujo Denka no Kateikyoushi) Private Tutor to the Duke's Daughter که اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد را تایید کرد.

در ادامه این رویداد همچنین یک تیزر معرفی برای این انیمه به همراه تصویری که در آن دو شخصیت اصلی انیمه را نشان میدهد منتشر شد.

فعلا خبر دیگری راجب استودیو، کارکنان و بازیگرانی که در این انیمه حضور دارند، فاش نشده است.


تصویر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Koujo Denka no Kateikyoushi)


انیمه Koujo Denka no Kateikyoushi اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Riku Nanan و تصویرگری cura، در تاریخ 20 دسامبر 2018 (29 آذر 1397) منتشر شده است. این لایت ناول از 9 دسامبر 2021 توسط J-Novel Club به صورت دیجیتالی و به زبان انگلیسی به عنوان Private Tutor to the Duke's Daughter درحال انتشار میباشد. 

این مجموعه در ابتدا بعنوان یک ناول وب در وبسایت  Kakuyomu در 6 اکتبر 2017 منتشر شد. سپس شرکت Kadokawa نسخه اصلاح شده و مصور این سری را از ۲۰ دسامبر ۲۰۱۸ تحت عنوان Fantasia Bunko خود منتشر کرده است.

 جلد پانزدهم این لایت ناول در 19 آگوست منتشر شده است.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

Allen جادوگر جوانی است بعد از رد شدن در امتحان نهایی برای شغل رویایی خود در دربار سلطنتی، چیزی جز کنار کشیدن و زندگی کردن به عنوان یک فرد ساده در روستا نمی خواهد. متأسفانه او حتی از عهده هزینه های کرایه قطار برنمی آید! تنها راه حل او این است که شغلی پیدا کند، اما یکی از رهبران او  - دDuke Howard، یکی از قدرتمندترین اشراف پادشاهی، به یک معلم خصوصی برای دخترش Tina نیاز دارد.
Tina علیرغم درخشش آکادمیک خود قادر به انجام حتی یک طلسم نیست. بدتر از آن، امتحانات ورودی آکادمی معتبر سلطنتی به سرعت درحال نزدیک شدن میباشد و استعداد جادویی در آن اجباری است! 
آیا Allen میتواند از نام تجاری منحصر به فرد خود در طلسم برای کمک به Tina برای غلبه بر نقص جادویی خود استفاده کند، رازی که حتی بهترین جادوگران پادشاهی قادر به حل آن نبوده اند؟


دانلود انیمه Koujo Denka no Kateikyoushi (به محض انتشار)

اخبار
372
0
11 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.