مانگا "Ghost Girl" در هفته های آینده انتشار خود را از سر خواهد گرفت

مانگا "Ghost Girl" در هفته های آینده انتشار خود را از سر خواهد گرفت

Akihisa Ikeda در روز دوشنبه در توییتر خود فاش کرد که قصد دارد مانگا (Ghost Girl) Ghost Reaper Girl خود را در آینده نزدیک از وقفه خود ادامه دهد. این هنرمند هنوز در حال بهبود وضعیت جسمانی خود است که بعداً علت آن را اعلام خواهد شد.

Akihisa در توییتر خود اعلام کرد: بابت غیبت طولانی مدت و هر گونه نگرانی که ممکن است ایجاد کرده باشم عذرخواهی می کنم! وضعیت جسمانی من هنوز به طور کامل بهبود نیافته است... اماکم کم دارم کار میکنم و تمام تلاشم را می کنم تا در آینده ای نزدیک ادامه مانگا را از سر بگیرم.

Shueisha برای اولین بار وقفه نامحدود این مانگا را در می 2022 اعلام کرد.


مانگا Ghost Girl برای اولین بار در تاریخ 14 جولای 2020 (24 تیر 1399) در مجله +Shounen Jump، توسط Akihisa Ikeda مانگاکا این اثر منتشر شده است. این مانگا به زبان انگلیسی با عنوان Ghost Reaper Girl از طریق سرویس MANGA Plus به صورت همزمان درحال انتشار میباشد. همچنین از 7 ژوئن 2022 به زبان انگلیسی توسط VIZ Media تحت چاپ Shonen Jump درحال انتشار میباشد.

Shueisha چهارمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در مارس 2022 در ژاپن منتشر کرد.

Ghost Girl


خلاصه داستان این مانگا:

Chloé از دوران کودکی آرزوی داشتن یک زندگی پر زرق و برق را به عنوان یک بازیگر داشته است. اما سن 28 سالگی ممکن است علیه او کارساز باشد و خشونت خود به خودی او نیز کمکی نمی کند! با این حال، همه امیدها از بین نمی رود - او ممکن است برای نقشی که یک مرد جدید مرموز و جذاب در زندگی او ارائه می دهد عالی باشد. آیا Chloé میتواند به Ghost Reaper Girl تبدیل شود و ارواح شیطانی را که از Hades فرار کرده اند را از بین ببرد؟

اخبار
202
0
11 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.