ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی "Otonari no Tenshi-sama ni Itsunomanika Dame Ningen ni Sareteita Ken" تایید شد

ساخت فصل دوم انیمه تلوزیونی "Otonari no Tenshi-sama ni Itsunomanika Dame Ningen ni Sareteita Ken" تایید شد

در طی برگزاری اولین رویداد عمومی مهم برای فرنچایز تلوزیونی The Angel Next Door Spoils Me Rotten، روز یکشنبه در این رویداد فاش شد که ساخت فصل دوم این انیمه تلوزیونی با عنوان (Otonari no Tenshi-sama ni Itsunomanika Dame Ningen ni Sareteita Ken 2nd Season) The Angel Next Door Spoils Me Rotten Season 2 تایید شده است.

همچنین در این رویداد تیزری برای معرفی فصل دوم منتشر شد. به مناسبت همین خبر تصویرگر لایت ناول این اثر، تصویری را طراحی و آن را منتشر کرد.


تصویر منتشر شده را در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

Otonari no Tenshi-sama ni Itsunomanika Dame Ningen ni Sareteita Ken 2nd Season


فصل اول این انیمه تلوزیونی با عنوان (Otonari no Tenshi-sama ni Itsunomanika Dame Ningen ni Sareteita Ken) The Angel Next Door Spoils Me Rotten برای اولین بار در تاریخ 7 ژانویه 2023 (17 دی 1401) در ساعت 22:30 در Tokyo MX به نمایش درآمد. این انیمه تلوزیونی همچنین از شبکه های BS NTV و AT-X پخش شد. شرکت Crunchyroll این انیمه را در حین پخش استریم میکرد.

این انیمه تلوزیونی در ژانر کمدی - مدرسه ای و عاشقانه، توسط استودیو Project No.9 به کارگردانی ساخته شده بود.

برخی از بازیگران اصلی این انیمه، عبارتند از:

Taito Ban در نقش Amane Fujimiya

Manaka Iwami در نقش Mahiru Shiina

Taku Yashiro در نقش Itsuki Akasawa

Haruka Shiraishi در نقش Chitose Shirakawa

Otonari no Tenshi-sama ni Itsunomanika Dame Ningen ni Sareteita Ken


این انیمه تلوزیونی اقتباسی از لایت ناولی در همین عنوان میباشد که به نویسندگی Saeki-san و تصویرگری Hanekoto، در تاریخ 14 ژوئن 2019 (24 خرداد 1398) منتشر شده است. این لایت ناول به زبان انگلیسی با عنوان The Angel Next Door Spoils Me Rotten توسط Yen Press تحت عنوان Yen On از 15 دسامبر 2020 درحال انتشار میباشد.

این لایت ناول در ابتدا بصورت یک ناول وب در وبسایت در Shousetsuka ni Narou در 20 دسامبر 2018 شروع شد. شرکت SB Creative انتشار نسخه اصلاح شده و مصور این مجموعه را در 14 ژوئن 2019 با برچسب GA Bunko منتشر کرد.


خلاصه داستان این انیمه تلوزیونی:

بعد از اینکه آمانه فوجومیا، با دادن تنها چترش به دختری که توی بارون نشسته بود، سرما می‌خوره، فقط انتظار داره که اون چترش رو برگردونه. هرچند، ماهیرو شینا، فرشته‌ی مدرسه‌ی آمانه و همسایه‌ش، درعوض خیلی بیشتر کمکش می‌کنه. به جای چتر، ماهیرو اصرار می‌کنه که با کمک به بهتر شدنش، لطفش رو جبران کنه. هرچند، اون از میدون جنگی که آپارتمان آمانه باشه، بی‌خبره. تنها کلمه‌ای که ماهیرو برای توصیف به هم ریختگی پیدا می‌کنه، «ناخوشایند»ـه. اما علی‌رغم توصیف غیرهمدلانه‌ش، شروع به کمک کردن به آمانه‌ی ناامید می‌کنه. داستان «فرشته‌ی همسایه بغلی خیلی لوسم می‌کنه» داستان آمانه رو دنبال می‌کنه که ماهیرو، با انجام کارهای روزمره مختلف، از تمیزکاری گرفته تا شام پختن، ازش مراقبت می‌کنه. کاری هست که اون فرشته نتونه انجام بده؟


دانلود انیمه Otonari no Tenshi-sama ni Itsunomanika Dame Ningen ni Sareteita Ken 2nd Season (به محض انتشار)

اخبار
1K
6
11 ماه پیش
ویدیوی مرتبط

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.