مانگا "Ashita, Watashi wa Dareka no Kanojo" با چپتر بعدی خود به پایان میرسد

مانگا "Ashita, Watashi wa Dareka no Kanojo" با چپتر بعدی خود به پایان میرسد

 با انتشار دویست و چهاردهمین چپتر از مانگا (Ashita, Watashi wa Dareka no Kanojo) Tomorrow I Will Be Someone's Girlfriend اثر Hinao Wono، روز پنجشنبه فاش شد که این مانگا با چپتر بعدی خود، قرار است به پایان برسد.

این مانگا برای اولین بار در تاریخ 3 می 2019 (13 اردیبهشت 1388) در مجله Cycomics، توسط Hinao Wono مانگاکا این اثر در ژانر درام منتشر شده است. Shogakukan پانزدهمین جلد گردآوری شده از این مانگا را در 18 آگوست منتشر کرد.

این مانگا در 2022 Kono Manga ga Sugoi رتبه هجدهم را در بین خوانندگان مرد کسب کرد. همچنین برنده شصت و هشتمین جایزه مانگا Shogakukan در بخش «بهترین شوجو مانگا» سال 2023 شد.

مانگا Ashita, Watashi wa Dareka no Kanojo همچنین الهام بخش یک سریال لایو اکشن درام ژاپنی بود که از شبکه MBS و TBS از 13 آوریل 2022 تا 29 ژوئن 2022، در 12 قسمت پخش شد.

Ashita, Watashi wa Dareka no Kanojo


خلاصه داستان این مانگا:

Yuki Shirai، دانشجوی دانشگاه، برای تامین مخارجش به عنوان یک دوست دختر اجاره ای پاره وقت کار میکند. او باید هفته ای یک بار زخم سوختگی روی صورتش را مدیریت کند و شخصیتی جعلی بپوشاند - خود سرد، حسابگر و بدبین خود را پنهان کند - همه اینها مطابق با خواسته های مشتری است. او که در خانواده‌ای بزرگ شده که محبت یا عشقی ندارد، کار میکند و معتقد است پول تنها چیزی است که هرگز به او خیانت نمی‌کند.

اخبار
186
0
11 ماه پیش

جهت مشاهده این بخش لطفا وارد اکانت خود شوید.